Margarites med M – i år også <3


Møt Margarites <3

Mild, myk, morsom og munter.

Morgenfugl, mor og moderlig med mange mini-er på jobb.

Modig menneske, merker mange.

 


 

 Frodith Møtte muntre Margarites mellom munfuller mat.

Margarites møtte mus og meg, med mye moro 😀

 

Diktet laget jeg til Margarites på bursdagsinnlegget i fjor. Siden da har jeg møtt henne enda en gang, og hun laget dette fine sitteunderlaget til meg på min 50-års-dag:


Margarites er nemlig en av de snilleste, mildeste og garantert mest behagelige personene som tråkker rundt i Norge 🙂 Hun har noe eget over seg, er lun og rolig og har alltid noen koselige kommentarer og betraktninger, både på blogg og ute IRL (in real life).  Så ta deg en tur inn til henne 😉

 

Kjære Margarites

Det ble en liten reprise av diktet fra i fjor. Fordi jeg synes det passer, fordi jeg liker det og fordi det fremdeles står for det som er DEG. Jeg vet du vet hva jeg synes om deg: En flott dame på alle måter, som jeg liker kjempegodt, og gjerne treffer igjen…og igjen…og igjen.. Det ble ikke i sommer, men plutselig blir det igjen, og da skal vi kose oss på kafe, og skravle som vi pleier. 
God bursdagsklem <3 

 

 

Kjenner du Margarites?

Når har DU bursdag?

 

 

 

#bursdagsinnlegg #gratulasjoner #bursdag #margarites #hurra #bloggvenn

 

 

30 kommentarer

Siste innlegg