Siste skviiiik fra “masekråka” :-D

Kanskje ikke akkurat en kråke….Men mer en irriterende morgen-fugl…eller hva?

Nå er det nemlig (nesten) siste påminnelse til deg!! Og det må en irriterende morgenfugl til for å klare å mase så fælt som meg.. Men jammen gir det resultater også. .. 😉
 

For nå har jeg fått inn MAAANGE bidrag til Peter Pan-utstillingen. Og KAN sette i gang med en utstilling en av dagene i helga. MEN, jeg tenker at det sikkert sitter noen flere folk “på gjerdet”…og bare venter på at jeg skal minne dem på at det er

SIST DAG du kan levere skygge-bilde til galleridirektør Frodith!!!

 

En skygge kan være på alle mulige måter, det er du bestemmer hva du vil ha skygge av. Og det kan bli mye gøy… Her er en av mine.. Jeg får IKKE være med i Galleri Frodith, det har galleridirektøren bestemt…

Skyggen min ble laget av denne …i vinduet..

 

Og her er invitasjonen til deg, det er bare å begynne innsending 😉

 

Ønsker deg en flott dag, med mye sol og skygge, og en dose kilende glede på innsiden <3

 

#skyggekonkurranse #fotokonkurranse #foto #skygge #utstilling

36 kommentarer

Siste innlegg