Nå nærmer det seg med stormskritt!!

Ja , nå nærmer det seg altså!!
Jeg har sydd antrekk til åpningen, vasket i Galleri Frodith, tatt i mot bilder av kunstnere som har rent ned galleriet. Og midt i det hele, midt i all syingen, så må jeg ta meg av paparazzier som er ute etter siste nytt. Så du skal ikke se bort fra at det henger noen paarazzi-fotografer i hælene på deg også på åpningsdagen… Men det får vi tåle..

Nå gjenstår det bare for meg å henge opp alle bildene i Galleri Frodith, og så gjenstår det at DU kommer og besøker galleriet på fredag og avgir din stemme. Her er invitasjonen- jeg gleder meg til å se deg <3

 

 

Har du vasket penkjolen og er klar for utstilling? 😉

 

 

#innbydelse #invitasjon #gallerifrodith #skyggeutstilling #peterpanutstilling #konkurranse #fotoutstilling #fotokonkurranse

44 kommentarer

Siste innlegg