Tenk om…

Tenk om man kunne ha en jobb hvor man den ene dagen…

…kunne løpe rundt som en klovn…

Og den neste….

…skulle man ta på seg “mentale foldeskjørt og innbilte perlekjeder” og være voksen og formell…

Og innimellom, når man ikke lekte klovn eller perlekjede-dame… så kunne man ta flyturer rundt i Norge og møte masse rare folk, og lære nye ting….

Tenk om man kunne ha en SÅNN jobb da… DET hadde vært noe det!! 

Og det HAR jeg!!!

I dag er det tid for å ta på seg det “mentale foldeskjørtet og det innbilte perlekjedet” igjen, og det er vel den delen jeg liker MINST…men jeg begynne å bli god på den også, så hvem vet…Kanskje liker jeg det også en dag 🙂

Ha en fin dag! <3

 

#jobb #hverdag #favorittjobb 

 

36 kommentarer
    1. BforB: Jada, jeg har allerede fargelagt den litt, fordi jeg MÅ være meg oppi det hele, men jeg måtte være litt firkanta i starten, de to første gangene. JEg er bedre nå 😀

    2. Skjønte det med den formelle, men når du kan fargelegge den delen også med deg sjøl tror jeg det blir helt superdupert :). Klem

    3. Fru Stussli: Joda, jeg sutrer litt innimellom jeg også, men liker den egentlig mest 🙂 Det gikk veldig fint i dag, heldigvis. Jeg begynne å få taket på det 🙂 Gode klemmer <3 Så fin Emmerten var på håret forresten 😉

    4. Min matgale verden: Ja, det sitter ikke SÅ stivt og stramt på lenger 😀 Våknet kl 04.45 som vanlig, men er vant med det på disse dagene 😀 Det gikk fint i dag også 🙂

    5. Den Rutete Skjorta: Ja, jeg liker best den jeg også. Blir nok sånn for deg også, LITT hvertfall, mer moro med undervisning av barna, enn de alvorlige møtene med PPT og foreldre…Du skjønner greia ? 😀

    6. BforB: He-he, dette med innbilte perlekjeder går på dette med å være formell. Ikke så vant, og ikke SÅ glad i det. Men begynner å bli flinkere 🙂 klem <3

    7. Helge: Ja, noen ønsker seg det. Jeg ønsker meg IKKE forandring jeg da..jeg er jo strålende fornøyd med jobben min. Sånn stort sett så klart 🙂

    8. ladyaugust: He-he, nei foldeskjørtene er på det mentale planet, formell og greier vettu 😀 Men jeg klarer det 😉 Liker bedre klovnerollen 😀 Klemmer <3

    9. katrine: Er lærer , for døve og tunghørte elever. Underviser på tegnspråk. Med en del litt andre oppgaver også, som innebefatter litt møter og reising 🙂 Så moro du har sånn jobb også. Med muligheter for litt forskjellig 🙂

    10. Tenk om ditt og tenk om datt, tenker mange om ting i hverdagen. Det er ikke bare på jobben folk ønsker forandringer men også i privaten.

    11. Lykke til 🙂 Jeg må sånn forsiktig innrømme at folder og perler.. ikke akkurat er noe jeg tenker på først når jeg logger meg inn på dine innlegg 🙂

    12. Kult at du har sånn jobb 🙂 Og kule håndklær nedover her i et annet innlegg 🙂
      Oslopaddeklem

    13. Foldeskjørt…oida hehehehe ser det liksom ikke helt for meg 😉 men du fikser hvasomhelst og du er nok smæshing uansett om du har på mentalt foldeskjørt eller ikke <3 gooodklæmmesøsklæmmen og kos deg 🙂

    14. Høres ut som du og jobben passer supert godt sammen. Tenkt deg perlekjeder i forskjellige farger….da blir kanskje den delen raskere å blir glad i også Klem <3

    15. Ja du passer nok perfekt i denne jobben! og kos deg på tur! 🙂 innimellom jobbing! Ha en god dag!

    16. Herlig! Du er heldig. Og jeg er sikker på du kommer til å, kanskje ikke elske, men like foldeskjørtet etterhvert. For er man god på noe, er det lett å like! Nyt dagen og mestringsfølelsen! klemmer fra sofa og fridag <3

    17. Så deilig å ha en jobb der du får bruke så mange sider av deg selv. Jeg har jo også en jobb jeg elsker, men må innrømme at noen ganger glemmer jeg å sette pris på den og noen gangen sutrer jeg også over den… Her er det full skjærping! Jeg er jo heldig som har akkurat denne jobben.
      Ønsker deg en finfin dag med mentale foldeskjørt og innbilte perler 🙂
      Mange klemmer

    18. Høres ut som du har en allsidig jobb, du får prøvd deg på litt forskjellig. Og “foldeskjørt-delen” blir nok bedre etter hvert. Du behøver jo ikke å elske alle sider av jobben, og så lenge du ikke mistrives med “foldeskjørt-delen” er vel det godt nok. Det er helheten som har mest å si. Ha en fin dag. Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg