Juhuuu!!!!

I dag er jeg HOPPENDE glad!! 
Ja…en ting er jo at jeg fikk av meg dette stramme foldeskjørtet fra i dag tidlig… DET er godt det. AV med foldeskjørt og perlekjeder og INN i one-piecen eller pysjbuksa.. Bare det er jo godt i seg selv..  Men det var ikke alt skjønner du..

Tror du ikke at Postmann-slasken hadde vært hos oss i dag da??!! Og han har virkelig ikke vært hos oss på månedsvis..Den hengslete late guttungen…Han hadde plutselig fått litt å gjøre i dag, og hadde klart å kreke seg fram til postkassen vår, for å levere en PAKKE!!! Og du vet jeg er en gave-hund, så jeg ble jo ellevill!!


Når man kommer hjem fra en ganske så slitsom dag, og forventer NULL og NIKS.. Og så plutselig er det noen som har sendt PAKKE til deg. DET er folk som vet og glede andre det 🙂

Og denne gangen var det Hobbystuas.blogg.no,  Marianne, som hade skrevet et nydelig brev, om at hun bare ville glede meg, fordi hun synes jeg gledet andre så mye i hverdagen, med bloggen.

Tenk at en blogger bare sender meg en gave sånn, med DET nydelige brevet da. Jeg ble VELDIG , VELDIG glad, for jeg var litt sliten egentlig i dag. Og trøtt..og alt sånt som får en til å surmule litt… Men det tok 2 minutter det, etter jeg kom hjem, og fikk øye på at det var PAKKE til meg. Så var alle surmuler borte.

Tusen takk Marianne, du gjorde virkelig dagen min sååå flott!! Det var så nydelig det du skrev, og det var en SÅÅÅ flott gave 🙂 Herlige farger og nyttige ting som jeg helt klart får bruk for ja <3<3

Se på det fine jeg fikk da!! Ble super glad for det. Hun har jo laget alt selv 🙂

Men gladest av alt ble jeg av de fine ordene, hvor hun satte så pris på meg <3

 

Har du fått noe hyggelig i posten i det siste?

 

 

#gave #pakke #hobbystuasbloggno #hekleduker #postmann #takknemlig #godord
 

24 kommentarer

Siste innlegg