Har bare lagt meg til litt jeg….

Dagene er fylt til randen, med både “skumle” oppgaver, slitsomme tak (fysisk) pga vi nettopp har flyttet lokaler med jobben og ganske lite luft i det “fri”…. Dette gjør at Frodithen sliter med en dundrende skallebank..


Så nå har jeg bare lagt meg til litt…med tunga ut og en ispose på hodet… hvertfall nesten.. Her skal muligens inntas noe hodepine-snop, med vinduet på vidt gap, så snuten får litt luft… ellers skal jeg ikke gjøre stort…

Har du mye å gjøre om dagen?

 

#syk #hodepine #sliten 

 

17 kommentarer
    1. Kjenner de to siste ukene har blitt litt mer hektisk enn jeg trodde, men har gått greit. i dag har jeg tatt en dag hjemme hvor jeg studerer, men samtidig tar det litt med ro 🙂 Håper du får helgen til å slappe litt av på, og hente frem krefter til neste uke. Kos deg masse, og god helg<3

    2. Uff da, det hørtes ikke noe kjekt ut! Ta det rolig til du kommer deg på beina igjen, vi vet alle hvordan det er med hektiske dager 🙂
      Har hatt noen dager fri nå, så skal virkelig ikke klage. I morgen er det dog på’n igjen med en kvelds- og nattejobbingsperiode 🙂

    3. Riktig god bedring. Skallebank er ikke morro. Jeg synes starten på dette barnehageåret har vært slitsomt, går liksom på høygir, og er kjempesliten når jeg kommer hjem. Men det blir nok bedre utover høsten – det må det bare bli. Og jeg tror jo hele tiden at ting blir bedre og ordner seg, så jeg klorer meg fast og prøver å komme meg litt tidligere til sengs om dagen. Litt ekstra søvn er full verdt. Klemmer <3

    4. Hei og hopp 🙂 God bedring! Håper vi får til en smutti i morgen 🙂
      Snakkes, Oslopaddeklem 🙂

    5. Stakkars lille deg <3 Jeg kjenner på mye av det sammen nå når nye kurs skal ut. I morgen er det kick-off og livreddningstester og jeg er bare sliten. Så i kveld lader jeg batteriene og håper det holder i morgen.
      Håper du føler deg bedre når du har fått litt hvile. I morgen er det fredag og vips så er helgen her. Kanskje du har noen koselige planer?
      Stor god-bedring-klem

    6. Auda, hodepine er ekle saker. Håper den forsvinner riktig så fort!
      Jeg har min fulle hyre med å takle jobb for tiden, og er som en oppvridd vaskeklut når jeg kommer hjem. Mange vil sikkert si at jeg ikke har mye å gjøre, men når man har vært utenfor arbeidslivet såpass lenge som jeg har, så tar det tid å skulle tilpasse seg det hektiske livet i skolen.

    7. Uff..så kjedelig! ja jeg har også litt trykkende hodepine i dag..men det er pga lavtrykket..tåka ligger lavt her, og det kjenner jeg..:-) Du må ha god bedring! og få i deg masse drikke..Håper du får det roligere etterhvert da..

    8. Litt lik dag som meg da :)) Ikke så mye å gjøre men litt for mye for meg, også er det sånt vær som ikke er det beste heller :)) God bedring og klem til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg