En liten “test” før du legger deg ;-)

Jeg pleier jo å ta på meg “streng-lærer”-drakten innimellom, og sjekke om du har fulgt med i timene her inne hos meg. For litt tester må man ha. Men nå er det også sånn, at er “elevene” flinke her hos meg, så får de PREMIE. Så da er testen klar…Er DU?

Det jeg lurer på i dag er, om du vet hvem disse bloggerne er, som jeg har tegnet?

1)

 

2)

 

3)

 

4)

 

5)

 

Klarer du disse blir det enten belønning fra læreren (kanskje..om du blir trukket), ELLER det kan ble realt kjeftbruk  og skammekroken herfra ;-D He-he

Klarer du dem?

 

#gjettelek #konkurranse #premier #bloggvenner #blogg #tegninger

 

 

8 kommentarer
    1. God morgen. Ja jeg er litt treg så jeg fikk ikke med meg denne i går, men her er jeg. Nå har jeg akkurat kommet hjem fra en lengre sykkeltur, og skal ikke sitte på et sykkelsete igjen på noen dager tror jeg… Men det var en fin tur.
      Alle tegningene dine kjente jeg nesten, måtte sjekke opp den første ( for jeg husket du hadde en anbefaling av hennes blogg for litt siden). svarene mine blir derfor 1- Karinasl, 2- Seljordslia, 3- Dedicat, 4- Geriatriks og 5- Fruensvilje – tror jeg.
      Ha en fin søndag videre. Klemmer <3

    2. Elsker de fine tegningene din :)) Da prøver jeg meg på bloggnavna : 1 Fashiondoll 2 Seljordslia 3 Dedicate 4 Geriatriks 5 Fruensvilje …… <3<3

    3. Sånt er gøy altså! Jeg svarer selv om jeg er litt seint ute, jeg: 1. Karina. 2. Seljordslia. 3. Dedicat. 4. Geriatriks. 5. Fruensvilje. Jeg måte lete litt etter de to første, mens de tre siste var enklere.

    4. Jeg klarer nr 2 og 5..men jeg kjenner jo ikke alle dine venner her inne! Men vet du har hatt de bildene av karene her før..ihvertfall det ene..men akk..jeg har sånn, ja hva heter det??? ååå ja..førtids demens..så akk..det husker jeg ikke…sorry! STRYK på meg! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg