NOEN har gjort leksene sine ;-)

Jeg spurte her på lørdag, om noen hadde gjort leksene sine og kunne svarene på “Lærer-Frodiths” lille test. Og noen kunne helt klart det, og jobbet iherdig med sakene. Og et riktig svar kom til og med inn i dag tidlig også. Og jeg synes det var litt moro med de som klarte det, så jeg har bestemt meg for at det blir premier til alle… Små så klart…

De som hadde alle rett var noen av “gullungene” mine:  Annebe, Fruensvilje, Margarites, Hanne Beate  og Etdiktomdagen

 

Og her er svaret på hvem disse bloggerne var,  som jeg har tegnet:

1)Karinasl.blogg.no eller Fashiondoll.blogg.no (tidligere) Samme damen 😉

 

2) Seljordslia.blogg.no

 

3) Dedicat.blogg.no

 

4) Geriatriks.blogg.no

 

5) Fruensvilje.blogg.no

 

Premier på vei snart 🙂

Kjente du igjen disse, nå når du ser svarene ?

 

 

#bloggere #tegninger #konkurransesvar

35 kommentarer

Siste innlegg