Passion i hver celle ;-)

Ja, det har nemlig denne damen!

Og jeg synes det beskriver henne best, slik jeg gjorde det i fjor, så her er rett og slett en reprise på bursdagsinnlegget i  fra i fjor:


 

Hun kan best beskrives med ETT ord nemlig. Og det er akkurat det: Lidenskap, passion.

Hun elsker salsa, og underviser i det på en bitteliten danseskole en gang i uken. Men for meg så ER Mette SALSA. Hun sier selv at hun ikke danser SÅ mye mer selv, men det er ikke det jeg snakker om. Hun ER salsa i hele seg.  Hun er rytme.. hun er lidenskap…hun er glede..

Hun ELSKER å reise: Passion4lifeandtravel

Hun ELSKER jobben sin: Passion4therapy

 
 

Og generelt elsker hun livet, sin sønn, sin mann, reisene, foto, naturen. 

Mette er en dame som virvler rundt i salsa-musikk, gjennom livet. Hun har tøffe nok tak innimellom, med en gutt som har vært mye syk opp gjennom årene. Men Mette elsker livet, forholdet til sin sønn, og tar utfordringene på strak arm og føler HUN er den som lærer av sin sønn og av forholdet deres. 

Når jeg tenker på Mette, og på bloggen hennes, så ser jeg sol, latter, og en stor smilende munn som danser rundt. Enda jeg har sett lite bilder av Mette selv 😉 Det er bare slik hun ER, på bloggen sin 🙂

 
 

Hun jobber på sin egen lille klinikk, Passion4therapy, med naturmedisin og massasje. Hun er glad i å reise, til Thailand-hvor de har et eget lite hus å dra til, eller til Kenya, Hawai, USA eller hvor det måtte passe. (se reisebloggen hennes)

Når det gjelder film liker hun morsomme filmer, gjerne romantiske komedier. Da kan hun sitte på sykkelen sin…foran tv…og sykle i vei 😉 Hun er glad i farger generelt, men en av favorittfargene er nok turkis som hun har brukt mye som farge på klinikken sin. Mette er også glad i å blogge så klart, og å lese og skrive.

 

Og i dag har hun bursdag igjen !!

 

Kjære gode deg Mette!

Gratulerer så mye med dagen i dag. 

Du sprer gledes-støv som en virvelvind de gangene du enten er på besøk, eller skriver noe på egen blogg. 

Kos deg masse med dagen, sønnen, mannen og livet generelt <3

Håper dagen blir alt du ønsker <3

Bursdagklemmer fra meg <3

 

Har du fått bursdagsinnlegg på blogg noen gang?
Når har DU bursdag?

 

 

#bursdagsinnlegg #gratulasjoner #passionforlifeandtravel #bloggvenn

13 kommentarer
    1. passion4therapy: Så deilig dag du har hatt 🙂 Det var bra 🙂 Ja, litt stille på deg på en måte siste månedene. Jeg leser nok mest reisebloggen 🙂 Kos deg med resten av kvelden også .-) KLemmer <3

    2. Tusen takk, Frodith <3 Nok superkoselig bursdagsinnlegg fra deg <3 Jeg har hatt en superkos bursdag, det er herlig å være hjemme igjen etter lang sommer i USA, men selv om jeg er hjemme, så kommer det nok mange reiseinnlegg på reisebloggen min, det er bare at denne jobb bloggen og andre jobb hjemmesider tar mye tid, så de to siste årene har jeg vært mindre aktiv på reisebloggen, og ser frem til jeg får mer tid til den også <3 Bursdagen min har vært litt sånn egenomsorg dag, og dette året skal det også være tema når jeg underviser i blant annet om eteriske oljer :). Jeg startet dagen med meditasjon, så en grønn juice, litt jobb, deilig frokost, litt jobb, var og trente litt styrke og kampsport, så jobb, bursdagskake og fine gaver, til slutt avsluttet jeg med dans, har undervist salsa i hele kveld <3 Rett og slett drømmebursdag, ren PASSION <3 Klem

    3. Gratulerer med dagen til henne, – hun høres ut som ei flott dame!💐 Jeg fikk et kjempekoselig bursdagsinnlegg fra deg for ikke så lenge siden, det er så trivelig at du husker på oss!💕

    4. Jepp, fikk hilsen av deg i år og det var kjempekoselig.
      Ellers var beskrivelsen din så fin av passion4life at jeg må inn og se på bloggen hennes. Så tror jeg gratulerer direkte :).

    5. Et herlig innlegg om vakre Mette og hun er en lidenskapelig og flott dame. Så masse gratulasjoner på dagen din Mette og ønsker den blir riktig så flott.-)) Fortsatt finfin dag til deg også gode frodith:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg