Lite selvhøytidelig…? Eller..?

På en skala fra 1-10, ca hvor høytidelig tar du deg selv?

Det er litt lett i hverdagen å bli fanget i selfier på Instagram eller snap-chatter…Det er litt lett i maset og jaget å legge litt for mye fokus på rette-tegner, leppestift ,foundation og løse øyevipper… Det er litt lett å bli opptatt av noe man vil VISE FRAM..og da helst noe “pent”
Vel… Da er det viktig innimellom å få litt motvekt på vektskåla… At man passer like mye på at det hele handler om det på innsida… Det å kose seg… og ikke bry seg om alt det andre måtte mene…Det å flire å le…og om mulig få noen til å trekke på smilebåndet også…
Så siden det er fredag og alt, så spanderer jeg en aldri så liten mulighet for å trekke på smilebåndet…Jeg er leken og ikke så veldig selvhøytidelig. Så her kommer en liten samling av en annen Frodith… Å kle seg ut er nemlig svinaktig moro 🙂

 

Liker du å kle deg ut?

 


#kostymer #utkledning #spill #lek #uhøytidelig 

22 kommentarer
    1. Jeg er vel sånn litt midt i mellom. Jeg elsker å gjøre narr av meg selv, men jeg tåler ikke at andre gjør meg til latter. Tror dette bunner i barndommen og oppveksten min. Jeg har dessverre fått forsterket den dårlige selvtilliten gjennom oppveksten.
      Forsøker hele tiden å gjøre denne tilliten bedre og blir litt flinkere hver dag 🙂

    2. Fine, flotte Frodith <3
      Jeg syns det er gøy å kle meg ut, og i hverdagen, tror jeg nok at kunne vært enda flinkere til å slå ut håret, og ikke ta meg selv så høytidelig!
      Ha en flott helg kjære deg <3

    3. Så herlige bilder! Og så mange ulike uttrykk! Jeg er nok ikke den som står fremst i køen når det gjelder å kle seg ut, men det er moro når man gjør det sammen med noen. Ha en leken og fin helg. Klem <3

    4. Fantastisk herlige bilder av deg! Mener det er viktig å ikke ta seg selv altfor selvhøytidelig, så kjempe flott dette! 🙂

    5. Du er bare så rå 😀
      Jeg liker vel ikke skille meg ut, men skal andre kle seg ut så er jeg helt med.
      Tenker det sikkert kommer litt av min sosiale angst.

    6. Herlig! Så søte kostymer 😀 Er de hjemmesnekret alle sammen?
      Jeg kler meg gjerne ut om det er mulighet for det 😀 Er av typen som kan stå i speilet å lage grimaser istedet for å taste på telefonen når man venter på samboeren 🙂

    7. Så mange herlige bilder, – du er litt av en skuespiller! Jeg har ikke kledd meg ut på lenge, for det har liksom ikke vært noen anledning for det. Ha en fin og morsom dag!😊

    8. Du er bare så herlig!!! Jeg kledde meg ut før, men det er lenge siden nå. Kanskje man skulle begynne med det igjen, for å få noe å le av gitt! 🙂

    9. God morgen ) du er herlige hvet du det ) og ja nå fikk du meg til å smile hi hi .
      Jeg har ikke kledd meg ut i voksen alder,men som barn kledde vi oss ut og gikk nyttårsbukk hver nyttårsaft og det var utrolig gøy

    10. Helt klart artig å kle seg ut, var med i ei revygruppe for en del år siden, og det å prøve å spille en rolle med hjelp av sminke, hår og klær er kjempegøy.

    11. Så herlige bilder!! Flott er du uansett kostyme! Jeg er ikke veldig glad i å kle meg ut..for har ikke så mye fantasi og kreativitet som andre på det feltet..men et slikt ferdig kostyme kunne jeg godt ha gått med..Men blir lite av slik for meg nå..blitt så gammel vettu.. 🙂 Men godt å holde på lekenheten, om man liker det!

    12. Hehehe, dette er nok noe som vi alle bør bli flinkere på. Særlig i dette FB-samfunnet hvor folk ikke gjør annet enn å polere fasaden sin. Mange store diktere har sagt at mennesket er friere med maske enn uten.

    13. Kle seg ut gjør man hver dag, kler på seg om morran. Drar til jobb og skifter til arbeidstøy. Men aller helst vil man være den man er i sitt eget tøy. Jeg kunne vært bedre når det gjelder klær og det tenker ejg på hver dag. Ha en fin dag.

    14. Hei…
      Jeg har aldri vært slik.. Ikke en gang som barn. Likte å ta mammas kjoler og høyhelte sko.. Har liksom fortsatt i den stilen.. Lite sminke også..
      Når jeg jobber i hagen, da kan det se ut som jeg er på vei til et monster ball. Ikke høytidelig i det hele tatt…. nesten skremmende::)

    15. Jeg er ikke selvhøytidelig….. er vel en av få i verden som aldri sminker meg til daglig….. som er som jeg er……. ikke redd for å drite meg ut og gi av meg sjøl. Stort sett mye latter og moro på egen bekostning! Kler meg ikke ut – men dette er tøffe bilder! Selvhøytidelig frk utifriluft- 1! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg