Miss Muicalqueen blir voksen ;-)

Missmusicalqueen er en jente med stor lidenskap for musikk. Hun elsker musikaler så klart, hun er jo Missmusicalqueen. Men mest av alt elsker hun sang og musikk generelt og countrymusikk spesielt. Det er hennes store lidenskap. Og en tur til Nashville ville nok ikke vært å forakte. Hun er ofte på konsert, og rett som det er får hun treffe sine idoler også 🙂 

Missmusicalqueen er glad i hester, og tilbringer mye tid på hesteryggen. Tenker det er sunget mange en countrysang på den hesteryggen 🙂 

Missmusicalqueen jobber i barnehage, og stortrives med barna og kollegene. Jeg tror hun har det som plommen i egget der. Og jeg tror hun gjør en strålende jobb, slik jeg har lært henne å kjenne her MÅ hun være fin i jobben sin 🙂

Hun kan reise nesten hvor som helst, men liker å oppleve litt ting og et sted med varme er å foretrekke. Og hun farter egentlig litt i forbindelse med konserter hun skal på både innenlands og utenlands. 
Hun liker filmer som Grease og Dirty Dancing, og filmer med dyr. Favorittfargene er blå, turkis og lilla, og hobbyene hennes foruten musikk, sang og hest, er blogg og å være med venner.


 

Missmusicalqueen virker på meg som en livsglad, snill og koselig jente. Hun har musikk i hjertet, og hjertet på rett plass. I fjor da jeg var i Bergen fikk jeg gave gjennom en av de andre jentene/bloggerne, fordi hun hadde LYST å gi meg det. Og bare derfor. DET var hyggelig det <3

 

Og i dag har hun bursdag!!! Søte Missmusicalqueen <3
Og hun er rett og slett blitt voksen.. 😉 
Ikke lenger i 20-årene..

Kjære deg

Gratulerer masse med dagen i dag.  Velkommen over til oss over 30…. He-he.. ja jeg vet du ikke er i 40+ ennå…men likevel… Du er voksen når det trengs, og akkurat så barnlig som du ønsker, når du ønsker DET.

Jeg er kjempeglad for å ha deg som bloggvenn.  

Håper du får en super dag med de du vil feire med 🙂 AT du får kake og en god middag. Selv om jeg vet du har feiret fra deg litt allerede 🙂  

Store bursdagsklemmer fra meg <3

 

 

 

Kjenner du Missmusicalqueen?

Har du snart bursdag?

Hvordan musikk liker du?

 

 

#bursdag #bursdagsinnlegg #gratulasjoner #missmusicalqueen #voksen #bloggvenn

14 kommentarer
    1. Veronica S: For en deilig dag da <3 Det var bra 🙂 Jeg stjal et bilde av deg, håper det var greit 🙂 Det sa litt om det jeg skrev 🙂 Kos deg videre <3 klemmer <3

    2. ÅH HERLIGHET! TUSEN TAKK FRODITH <3 SÅ MANGE FINE ORD AT JEG BARE MÅ TAKKE I CAPSLOOK!! Du er god du <3
      Takk til alle dere som har gratulert også <3
      Hehe, ja, nå har jeg blitt voksen..eller? Kan leve ut min veldig barnslige side i barnehagen, så får jeg ta voksen ansvar de gangene jeg må det 🙂 Ble feiret i barnehagen i dag med herlig kake, et fint kort med utrolig mange fine ord fra kollegaer. Og gavekort i hestebutikk.

    3. Gratulerer med dagen til Veronica! Henne er jeg så heldig å kjenne på ordentlig, og i dag har hun til og med vært og jobbet med meg på min avdeling. En koselig jente som nå har blitt voksen…i alle fall ut fra alderen. Hun har alltid et smil og en koselig kommentar å gi. Fint bursdagsinnlegg du har skrevet til Missmusicalqueen. Du får med deg alle, og det er så fint. Klemmer <3

    4. Gratulerer med 30-årsdagen til henne!💐 Jeg har ikke vært innom bloggen hennes, men hun hører/ser ut til å være ordentlig trivelig. Jeg er ikke så interessert i musikk, mer glad i hest og dyr da.

    5. Gratulerer til henne! og jeg har vært innom bloggen hennes, og hun virker som en flott “dame” så henne ville jeg også følge! Tusen takk for tips!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg