Rørt… <3

Du som kjenner meg litt, vet at jeg har ikke så lett for å bli rørt.. Var du innom meg i dag tidlig, så så du jo at jeg beskrev følelsene mine som GODE, stabile, harmoniske, men uten for mye høye topper eller dype daler…Jeg gråter sjelden… både pga tristhet eller pga gode ting.. Jeg blir altså ikke så ofte RØRT.. Jeg kan bli veldig GLAD, om noen gjør noe koselig for meg, og da smiler jeg og ler. 


I dag da jeg kom hjem ble jeg både veldig veldig glad, OG veldig veldig rørt… Det er ganske så utrolig at noen her inne på blogg…noen du ikke en gang har møtt… kan røre en på en slik måte.. Jeg følte meg verdsatt og jeg følte meg veldig SETT. Og hvem er det som har rørt meg sånn? Jo, det er Fruensvilje <3

For ikke nok med at denne damen leser og titter innom meg med hyggelige kommentarer og fine ord HVER dag, men hun får med seg det hun leser også. Hun SER hvem man er 🙂 

Jeg vet ikke om du husker at jeg snek meg litt rundt i Stavern?

Knipset bilder INNE på et galleri, av bilder jeg likte. Jeg fikk kjeft av galleri-eieren, men rakk å få knipset noen bilder av et kunstverk jeg synes så spennende ut. Kunstneren het Marit Bergem. 




Dette fikk Fruensvilje med seg, og hva gjorde hun???

Hun satte søsteren sin på saken: 
Søster fikk i oppgave å lage noen bilder i Marit Bergems “ånd”… Altså med et slikt uttrykk!! For at jeg skulle få!! Jeg kjenner at dette er noe av de vakreste noen har gjort for meg, på veldig lenge. <3 En slik tanke, en slik gave, fra noen som ikke kjenner meg, men likevel ønske å glede meg. 


Og bildene:
Bildene fra søsteren til Fruensvilje er MYE finere en Marit Bergem sine, så DET så!!
Og de varmet helt inn i hjerterota, med sine herlige farger og sitt sjarmerende uttrykk<3

De hadde fått seg en liten brett i posten, så de ligger nå til RETTING…Men jeg ble så ivrig å må vise med EN gang, så de får først en visning NÅ, og siden en i rammene. 

Kjære Connie
Tusen milloner takk for en gave som varmet langt inn i hjerterota. 
Du rørte meg <3
Fantastisk å kjenne at folk bryr seg om en, uten at man egentlig kjenner hverandre. 
Verdens varmeste klem på vei <3

 

Er ikke jeg verdens heldigste??

 

#fruensvilje #gave #maleri #rørt #tanker #følelser #glede #takknemlighet #varme #bloggvenn

45 kommentarer

Siste innlegg