For en respons!! :-)

I dag tidlig la jeg ut en liten utfordring, se HER.
Jeg ba deg laste ned et av bildene under her, og skrive ditt lille dikt til. Og for en respons!! Jeg synes det er SÅ moro at så mange har likt denne oppgaven, at de har funnet SINE ord, og det er helt utrolig å se de forskjellige diktene, rundt de samme bildene. 
Noen dikt får meg til å knise, andre gir meg en liten klump i halsen. Bare helt fantastisk respons og innsats <3

TUSEN TAKK for at du blir med på “sprellene” mine. Det kan nok hende det blir en aldri så liten dikt-aften i “Galleri Frodith” til helgen. 
Har du ikke fått laget DITT dikt ennå, så er du hjertelig velkommen til å lage ett. Gå inn HER for å se hva du skal gjøre.

 

1)

 

2)

 

3)

 

Og her er de som har lagt ut dikt til bildene mine: Gå inn å se, du vil ikke angre. Mange herlige dikt <3 Jeg føyer til på linkelisten her om det kommer nye dikt.

Søtmonsen
Altannetenna4
Annebe
lulltove
magiskliv
utifriluft
Gtdua
Dedicat
Inneuteferdig
Fruensvilje
Sivmargret
Natheless
Etdiktomdagen
Dvergpinschereimitthjerte
Tanketromling

Sparing
fabelastisk
Denruteteskjorta
Hverdagsfarmor
alynxknitsandknots
Pittbulljedda

 

 

#dikt #tanker #foto #utfordring #bloggere #engasjement 

29 kommentarer

Siste innlegg