Galleri Frodith- Søndagsåpen Poesidag- kl 15 -opplesning

“Ja…bare KOM INN, jeg er rett her inne fremdeles!!”

 

“Velkommen inn i Galleri Frodith igjen. 
Tidligere i uken har flere diktere laget fantastiske dikt til bildene mine. Og jeg har invitert hver og en som vil hit i dag, for å høre deres dikt bli lest opp.  En fantastisk gjeng diktere det her, som har gjort mine dager lysere, og som igjen har ført til at Galleri Frodith igjen kunne åpne sine dører.

Sett deg ned ved et passende bord, og lytt til dagens andre poesi-opplesning ” :

 

Stille morgenstund, idyllen råder – 
det lille vannet er et nydelig speil!
Disen gir naturen et sløret uttrykk,
slik en morgenstund er aldri feil!
       -utifriluft-

 

 

 

 

 

Hold meg i hånden når jeg er liten
Hold meg i hånden nå jeg blir stor
Hold meg i hånden gjennom livet
For det er i trygget fra en voksen, kjærlighet og troen på meg selv får gro!
    -magiskliv-

 

 

 


 

Nei, nei, neii, det er altfor kaldt!!

Jeg vil ikke bade sa anda

Da får jeg gåsehud

på høna………

😉
        -lulltove-

 

 

“Herlig at det kom så mange til andre opplesningen også!!  Velkommen igjen om et par timers tid!”

 

#dikt #gallerifrodith #opplesning #poesi

10 kommentarer

Siste innlegg