Galleri Frodith- Søndagsåpen Poesidag- kl 17 -opplesning

“Ja…bare KOM INN, jeg er rett her inne…..hele dagen faktisk…!!”

“Velkommen igjen inn i Galleri Frodith. 
Tidligere i uken har flere diktere laget fantastiske dikt til bildene mine. Og jeg har invitert hver og en som vil hit i dag, for å høre deres dikt bli lest opp.  En fantastisk gjeng diktere det her, som har gjort mine dager lysere, og som igjen har ført til at Galleri Frodith igjen kunne åpne sine dører.

Sett deg ned ved et passende bord, og lytt til dagens tredje poesi-opplesning” :

 

Om sinnet er mørkt og dagen er grå

tankene vandrer og fred ei kan få.

Ei skulder, ei hånd eller blikk fra en venn

kan hjelpe så lyset kommer igjen.

        -GTduA-

 

 

 

Nå må pappa og jeg gå og vente nå.

Den lille kommer, jeg vet at den må.

Tenk så rart som det vil bli.

Men den skal få låne musa mi
         -dedicat-

 

 

 


 

TO

Det er så godt å være to.

Å kunne stå der i solen og føle tilhørighet.

De små har fløyet ut av redet, og vi står der tilbake.

Da er det godt å være to, dele minnene og nyte tiden.

Det er godt å være to, sammen vandre i solnedgangen.
                      -etdiktomdagen-

 

“Herlig at det kom så mange til tredje opplesningen også!!  Velkommen igjen om et par timers tid!”

 

#dikt #gallerifrodith #poesi #opplesning

10 kommentarer

Siste innlegg