Galleri Frodith- Søndagsåpen Poesidag- kl 19 -opplesning

“Ja…bare KOM INN, jeg er rett her inne!, og venter i spenning på hvem som kommer NÅ..!”


 

“Velkommen inn i Galleri Frodith igjen. 
Tidligere i uken har flere diktere laget fantastiske dikt til bildene mine. Og jeg har invitert hver og en som vil hit i dag, for å høre deres dikt bli lest opp.  En fantastisk gjeng diktere det her, som har gjort mine dager lysere, og som igjen har ført til at Galleri Frodith igjen kunne åpne sine dører.

Sett deg ned ved et passende bord, og lytt til dagens fjerde poesi-opplesning, jeg begynner å bli i siget her nå” :

 

Et stille vann, og en tidlig morgen.

Lydene av skogen høres godt her jeg ligger i soveposen

Det ble seint før vi kom frem, men plassen betyr så mye

Hvert år på denne tiden må vi tilbake og takke for at det gikk så bra.

                -inneuteferdig-

 

 

 

En av livets aller beste relasjoner,

Bygget på tillit,

fullstendig avhengighet, 

glede, håp og evindlighet,

men mest av alt den usvikelige, uselviske kjærligheten. 

                   -sivmargretabc-

 

 


 

LYSET! 

Det vakre lyset, som skinner på den som går på livets vei. 

Den lyser opp stien for deg….Pass deg så du ikke trår feil.

Lyset viser oss vei, ja det går unna i en fei!

Hva skulle vi ha gjort uten lyset! 

        -dvergpinschereimitthjerte-

 

“Koselig med applaus og herlig at det kom så mange til fjerde opplesningen også!!  Velkommen igjen om et par timers tid! Jeg vil være her da også…”

 

#dikt #gallerifrodith #poesi #opplesning

7 kommentarer
    1. Nå har jeg lest meg gjennom flere omganger, så koselig det er. Dagen har vært litt travel, men jeg har fått strikket litt og tatt en sykkeltur også. Og nå er jeg akkurat kommet hjem fra den vanlige søndagskaffen hos mamma. Tenker jeg lander litt i sofaen resten av kvelden, med strikketøy. Takk for koselige opplesninger. Klemmer fra en lydhør leser <3

    2. Hipp hurra..og applaus for diktere og fotograf! jammen var mitt dikt der også jo! 🙂 Gleder meg til resten også!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg