Sammen er vi kreative :-)

Jeg tror at når man finner hverandre her inne på blogg, så kan vi skape magi. Og i HVERT FALL bli kreative.. Vi finner fine folk man lærer å kjenne, og alle har masse ting de kan.. Noen kan skrive og noen kan tegne. Andre igjen er flinke med foto, eller er flinke med folk. Og sammen kan man av og til lage flotte greier. 

I går var det poesi i Galleri Frodith, laget av deg og de andre… til MINE bilder… Før har jeg laget noveller, til stikkord jeg har fått av leserne mine. Og jammen har jeg ikke et par ganger laget dikt til bilder jeg har stjålet av leserne mine også!

Utifriluft hadde et nydelige foto her en dag, som innbød så veldig til å lage et dikt til. Og jeg fikk tillatelse til å stjele det.  Så igjen…en samproduksjon. Jeg lar meg inspirere av dere, hver eneste dag <3

 

 

Lar du deg inspirere av andre her i blogg-blokka? 🙂

 

 

 

#dikt #foto #inpirasjon #utifriluft #samproduksjon

18 kommentarer
    1. Og sammen kan man av og til lage til flotte greier.
      utrolig fint satt ord på. Så er jo du ekstra oppmerksom på hva vi kan få til sammen….
      Har lest hvert eneste dikt fra galleri frodith , jeg tror jeg blir med om det blir en an gang….:)
      Og dette bildet fra utifriluft synes jeg også var så vakkert. Så blir det enda vakrere når du setter tekst til….

    2. Så klart jeg gjør, jeg lar meg inspirere av veldig mange og på forskjellige måter 🙂 Noe sånn helt av seg selv,, og noe gjennom utfordringer som ikke minst du setter i gang. Jeg hadde ikke drømt om å finne et sånt miljø, om jeg kan kalle det for det, her inne. Men det gjorde jeg 🙂 Tusen takk.. og duuu. .det samspillet mellom deg og Utifriluft var perfekt 🙂

    3. Mye inspirasjon å finne rundt på bloggene :)) Her har du laget en nydelig liten historie ut i fra det vakre bildet til Utifriluft :)) Klem <3<3

    4. Nydelig dikt, og jeg leste det igjen med glede. Ja, det er massevis av herlige folk i bloggverdenen. Noe å lese, se på og glede oss over hver dag. Jeg liker det, og lar meg stadig inspirere. Klem til deg du herlige!

    5. så flott dikt til et nydelig bildet!! Ja jeg blir ofte inspirert av andre bloggere! og utrolig hva man lærer av å ha forskjellige bloggvenner! Ha en god dag!

    6. Ja, det er mange flinke folk her. Var ikke helt våken mtp poesi-galleri men jeg leste endel av av de. Der var det mye vakkert. I går tok jeg en god skogstur på 2-3 timer + en liten blåbærtur senere på dagen, lite med bær men deilig tur alikevel. Jobber seint hele uka så butikkbesøk må gjøres om formiddagen. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg