To magiske hendelser :-)

T

To ting har på et vis vært en slags magiske øyeblikk for meg i året som gikk. Mulig jeg burde nevnt masse mer, men det er disse to tingene som dukket opp da jeg satt her og kjente etter, av forskjellige årsaker.

1)
Det ene var bursdags-reisen min med søsters:

-Det å fylle 50 år, en hel uke i Cinque Terre, som forresten var et aldeles magisk område faktisk. Og  å bli feiret av søsters en hel dag, med  på kaffe på senga, med tale og med tur i en av de små fine byene. Hele denne turen til Cinque Terre gjorde noe med meg, en stille indre glede en hel uke igjennom. Ren avslapping, glede og kos en uke i strekk. Helt magisk rett og slett <3

2)
Det andre magiske øyeblikket var det faktisk Fruensvilje som sto for. Det at et menneske som faktisk aldri har møtt meg, og ikke kjenner meg annet enn på blogg, hadde fått søsteren sin til å male et par bilder i et STIL hun visste jeg ville like og så sende til meg, Det rørte meg VELDIG. Jeg har hvert fall ikke opplevd noe liknende før, og det var magi for meg da jeg mottok de flotte bildene i posten og fikk vite hvordan de var kommet i stand.  I helgen skal jeg også få kjøpt rammer til dem <3

 

Har du opplevd noen magiske i det siste ?

 

 

#magiskutfordring #magiskehendelser #magi #utfordring #challenge 

8 kommentarer

Siste innlegg