Noen mennesker tror…

 

#ros #selvtillit #tegning 

18 kommentarer
    1. Ros er veldig viktig. Da føler man seg mye bedre og kan yte litt ekstra, enten det er på skole eller jobb. Hvorfor skal man bare få høre det om man gjør noe galt, – på et kurs jeg gikk sa de at for hver irettesettelse skulle man passe på å rose fem ganger. Altså masse mer ros enn “ris”.

    2. Det er klart man man må ha ros selv om man har god selvtillit. Det er kanskje fort gjort å glemme de litt mer bort fordi de virker mer selvsikre, men jeg tror alle trenger noen hyggelige ord fra andre innimellom.
      Jeg synes i hvert fall at du er helt super! Det er ikke så mange blogger jeg titter innom regelmessig lenger, og selv om jeg ikke gir like mye lyd fra meg som før må jeg liksom innom å sjekke hvordan det står til. Det er nettopp fordi du spre så mye glede og virker så god. Så opp med hode, jeg tror du har en stor heiagjeng her i “bloggblokka” <3 klem

    3. Alle trenger å få ros og tilbakemeldinger , men man blir vel tatt som en selvfølge om man har god selvtillit og pleier å gjøre ting bra …. Og Frodith som er så flink til å si noe positivt til andre fortjener det ekstra mye synes jeg :)) Klem <3

    4. Hei frodith 😀
      Vi trenger alle ROS!!!
      Vi får sjelden høre når vi er bra til noe men den dagen vi IKKE er så bra som vi har vært eller gjør noe litt feil så får vi RIS. Rosen ligger langt inne hos mange.
      Vi trenger ROS!!!!
      Ha en god søndag kjekke du <3

    5. Så klart er det feil. Alle trenger ros. Ekte ros. Det er viktig. Blir nesten litt påtatt nå….men jeg mener det….du har en fantastisk lett blogg med dypere mening. Ønsker deg en nydelig dag :).

    6. Det der er helt sant søs, supersant 🙂 <3 gooodlørdagsklæmme fra hun som sovna langluren på sofaen i dag også 🙂 Hahaha jeg er så trøtt, tror du det er årstiden eller mangel på sjokkis?

    7. Den som kan stå frem og si at han eller hun ikke trenger ros, har jeg lyst til å se inn i hvitøyet. Men jeg vet med meg selv at det er noe man er alt for dårlig på.. jeg gremmes over meg selv mange ganger. Det trenger jo slett ikke være de store blomstrende taler.. men de få ord og et anerkjennende smil og et blikk. 🙂 Og det er dessverre ofte at de som fortjener det mest kan få det minst.. man tar det liksom for gitt at de skal være flinke og kreative og humørfylte. Men enhver energi i et menneske trenger ladning. Og her er min til deg.. du er et helsikkes grepa stykke kvinnfolk.. neiiii for svarte.. Jente var det 🙂 Ha en herlig helg på alle måter 🙂

    8. Det er helt feil…. Alle trenger ros 😊 Frodith fortjener litt ekstra, for alle de fine påfunnene, smyging på de forskjellige bloggene, og for å være en humørspreder 🌹

    9. Gir du uttrykk for det på den/de arenaene der du savner det da, Frodith? Nå skal du få litt ros av Karidansen : Den tegninga er usedvanlig uttrykksfull!:D Det er ingen tvil om hvordan den dama har det. Lufta har gått litt ut av henne og hun føler seg ikke så veldig verdsatt! Uansett hvor fornøyde vi er med oss sjøl, så trenger vi litt positive tilbakemeldinger i blant!! Klem fra Karidansen – som skal ut på byen og treffe ei venninne i kveld. Det er ikke så ofte det skjer, så nå gleder jeg meg! 😀

    10. Alle har vel behov for positive tilbakemeldinger på det de gjør?
      Ha en nydelig lørdagskveld, flinke du <3

    11. Selv om man vet man er flink til ting, eller ser fin ut i det klesplagget, så er det jo fint å få høre det og ja 😀 <3 Samme som at man vet dine kjære elsker deg, men er fint å få høre det i blant selv om 😉 <3
      Du er super du Frodith! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg