Magisk, vakker og leken <3

Noen mennesker er magiske, vakre og lekne, og denne damen under her kan best beskrives slik jeg beskrev henne på bursdagen hennes for to år siden :

“Noen mennesker har MASSE utstråling. De trenge ikke nødvendigvis lage så mye ståhei og leven, men de har bare en slags magisk tiltrekning på folk rundt seg. Og selv om jeg ikke har møtt Lulltove personlig..der ute i Den Virkelige Verden som vi kaller det..ja så har jeg likevel en følelse av at det er AKKURAT sånn hun er.


 

 En dame med masse utstråling. Hun har noe magisk og litt mystisk over seg. Hun er vakker og vever, både inni og utenpå. Hun er ikke den som skriver lange og utbroderende innlegg på bloggen sin, men hun klarer med få ord og nydelige bilder som hun tar selv, å formidle at hun er en tankefull, kreativ,leken,  varm, romantisk og vakker sjel. JEG har hvertfall sett det sånn 🙂 

Hun virker omsorgsfull mot familie og venner…kjærlig med mann og barn…. tankefull når hun er ute og fotograferer…. kreativ når hun maler… leken når hun danser barføtt på stranden i Hellas, og bølgen nær tar henne.. Lulltove er en liten dans i seg selv..

Hun virker bunnsterk som en bjørnemor, men også vever og forsiktig med noe alveaktig over seg…Hun er en liten sol med alle strålene sine, men også en regnfylt sky om verden blir for tung. Hun er full av forskjellige farger…

Lulltove er mormor. Hun er gift og mamma til 3. Hun liker å se romantiske komedier, og reiser gjerne til Hellas når hun skal ut på tur. Favorittfargen er blå,  og hun elsker å male på lerret. Jeg har sett fotoene hennes også, så jeg er overbevist om at hun er litt glad i å fotografere også 🙂 

Og i dag har Lulltove bursdag igjen!!

 

Gratulerer med dagen vakre Lulltove! Jeg er veldig glad jeg har blitt kjent med deg her inne,selv om du ikke er SÅ ofte på blogg.
Jeg håper fremdeles at vi treffes en dag, og at du sier fra når du er i nærheten <3

Jeg håper du får en nydelig dag, litt leken, litt romantisk, og hvertfall full av energi og glede <3

Store og mange bursdagsklemmer fra meg! <3


Kaken er også gjenbruk, men regner med å bli tilgitt både for gjenbruk av innlegg og kake 😉 

 

 

 

#bursdagsinnlegg #lulltove #gratulasjoner #bursdag #fødselsdag #magisk

15 kommentarer

Siste innlegg