Magi = Glede

For meg er det å gjøre noe MAGISK for noen, eller det å GLEDE noen, samme greia egentlig…For meg er det å skape glede i hverdagen magi i massevis. 
Så når jeg skal gjøre noe magisk for noen, så behøver det ikke være DIGRE hokus-pokus, eller trylling med STOR tryllestav…Neida… For meg holder det å lage litt glede i liten skala, jeg tror det er magi NOK for den som mottar det..

I går tok jeg med meg 10 gule og 10 røde fine roser, og litt deilige kaker, og satte kursen mot landet. Som du vet verken dyrker jeg blomster selv, ELLER baker…Men Frodithen vet da råd, og 7-11 og Deli de Luca har det meste nemlig 😉

Mamsen blir glad uansett hun, for hun ELSKER roser <3

Og litt ekstra magi blir det når vi slår oss løs, med et slag Othello. For her er damen som ikke blir sløvere med årene, snarere skarpere 😉 Ingenting er som et slag Othello. 

Mamma maste ikke masse om magi og greier etterpå, men hun klemte meg godt for rosene. Og jeg vet at for oss begge er det stor glede å være sammen, spille litt og skravle litt. Noe nærmere magi kommer man ikke 😉
Og med dette innlegget har jeg gjort unna siste oppgave i Magiskliv sin challenge 😉

 

#magiskutfordring #magiskliv #utfordring #challenge #glede 

15 kommentarer

Siste innlegg