Det finnes en gud…. for truser også ;-)

Ja, når har det altså skjedd…”Trusenes Gud” har hørt min bønn… Men for at du skal skjønne noe som helst, må du lese mitt tidligere innlegg: 

 

“De hersens trusene”:

 

Ja, mange ganger ønske man kanskje at man så sånn ut…Eller håper, i et optimistisk øyeblikk, at man faktisk SER ut kanskje… 😉

Mens det kanskje er som denne damen mange yngre oppfatter meg… He-he..;-D

Vel, nå er det faktisk kommet dithen at jeg har fått nok selvinnsikt med alderen til å skjønne at jeg ikke ser ut som hun øverst der…Men jeg har også selvinnsikt nok til å skjønne at jeg slett ikke ser ut som den nederste der HELLER…..

Og derfor har jeg nå fått et SNABLA problem når jeg skal ut å kjøpe truser…blant annet…

For jeg lurer på om det har blitt sånn at når man er jente eller dame, så MÅ man like string-truser? Er det faktisk noe som er påbudt å gå med når du har rundet 14 liksom, og er hunkjønn? Det er nemlig sånn at ikke ser jeg slik ut lenger…

… Og når rumpa ikke lenger er  som de   brasilianske sambadansernes;  kanonkule-formede, (enten pga implantat eller av naturlig årsaker…), meeeen…har begynt å sagge ØRLITE granne mer….ja da er det slett ikke like moro ELLER pent med den streken i rumpa mer…. Den holder jo INGENTING på plass….

…men jeg ser da ikke HELT sånn ut ennå heller da… Og har ikke NOE lyst til å måtte begynne med TANTE-truser som et alternativ til stringtrusa liksom… Sånne som skal klemme inn helt fra nede ved knærne, skyve det som henger og bulker seg, helt opp mot brystet….for å ende opp oppe  i bh-en….  Det er liksom ikke HELT tida for det ennå heller…. 

Så hvor i helsike skal man oppdrive noe ganske normalt undertøy? Jeg har nå hvertfall raidet butikkene i månedsvis, årevis nærmest… Oppover og nedover radene… Og det eneste de tilbyr er den streken i rumpa…Eller KANSKJE en litt sånn slaskete bokser-variant….som ikke er stort bedre akkurat … Og ønsker man noe som er LITT mer HOLD i…..så får man altså den Tante-trusa…. 

Mulig løsningen er implantat altså ;-D

____________________________________________________________

Vel, inntil nå nylig har det vært realiteten. Og jeg skal love at jeg har jaktet truser og bedt diverse bønner til “Trusenes Gud”, uten det SPØTT respons! Jeg har raidet Cubus år etter år….hylle for hylle…stativ for stativ…og har nærmest blitt venneløs pga min iherdighet og stahet og ukuelige optimisme:

“Joda, DENNE gangen kan det hende de har fått inn sånne FINE som de hadde for 7 år siden!!!…..

” GRMF!!!” …”Åååå!!” og andre interjeksjoner har vært frest ut i fortvilelse fra mine venner…
“De HAR dem ikke lenger!!! Kan du skjønne det snart!!?”   

Men NÅ altså…. i dag… Jeg kan nesten ikke tro det etter 7-8 år…Men i dag har jeg funnet igjen en truse som fungerer. En som ikke er tante-truse, som holder LITT på sagget, som IKKE er strek i rumpa OG som har blonder og greier. Og igjen var det Cubus!! Det er der “Trusenes Gud” bor…Jeg visste det! Det gjelder å ikke gi seg 😉

 

Kjenner du til dette truseproblemet?

Ble du glad nå, når du hørte om truse-himmelen som har vist seg.. ? 😉

 

#truser #problemer #cubus 

26 kommentarer
    1. Flire. Kanskje du ikke trenger å satse på skreddersydde truser, enten fra andre eller deg selv da..og har virkelig ingen andre oppdrag for deg enn høststemning 🙂 God stemning.

    2. Hanne Beate: Nå er jeg SÅ glad, de er nesten som de gamle og gode :-DJeg har også sett på Sparkjøp og vet de har noen gode der ja. Jeg tror du skjønner hva jeg mener med GODE, siden du nevner Sparkjøp og Rusta, og det er der jeg har funnet noe som LIKNER på det jeg mener hvertfall 😀

    3. Elin Slåen: Nei, problemet er sikkert at det er SUPER-stramme 😀 Vonde å ha på… Det er liksom litt de tante-trusene jeg snakker om, de er sånn push-up…og er for tanter med stygge rumper…må inn i sånne som pusher og strammer 😀

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Ha-ha…meg liggende på et bord tenkte jeg plutselig 😀 He-he…men skjønte du mente trusene. Skal se hva jeg får ordnet 🙂

    5. sv: ja tenkte ikke på kroppen din!..hihi..regner med du heller ikke liker å vise deg lettkledd..hihih..men liggende på et bord, eller som du sier hengende i butikken! hihihi..

    6. Åh, så bra! Jeg vet du har sett etter gode truser leeenge. Herlige tegninger, hihi. Håper du legger ut litt mer info om dem, for sånne kunne jeg trengt også. Stringtruser og slaskete boksere holder jeg meg langt unna. På Sparkjøp har de mange gode og ikke bare bestemortruser, og så har de noen ganske bra på Rusta.

    7. Akkurat ja 🙂 Jeg burde vel ikke blande meg inn i et såpass intimt anliggende. Men nå klarer jeg jo ikke helt å la være heller. Jeg kjøper jo veldig mye av undertøyet til min kjære, og jeg kan love at det ikke har omfattet String! Skjønner faktisk ikke at det er mulig å gå med noe sånt, men for all del – det trenger ingen forklare meg 😛 Men det virker som jeg må ha meg en tur innom Cubus over helga 😀 Thænk juu 😀

    8. Ha ha ha- endelig liksom 😀 He he..
      Men jeg fant noen greie push-up-truser på H&M. Jessda- det har visst kommet det også. Trur ikke de var så ille å se på heller altså, og gjorde visst rumpen veldig spretten 😉

    9. Den Rutete Skjorta:Ja,jeg var jeg lykkelig som fant de RIKTIGE, for første gang på 7-8 år. De var ikke HELT som de jeg hadde før i tida. Men nesten. Føler de holder som de skal 😀 He-he Takk, ja det å tegne gir innleggene mine akkurat det lille ekstra jeg vil de skal ha 🙂

    10. hihi Elsker disse tegningene dine altså! De er virkelig prikken over i’en <3 Men ja, kjenner til problemet! Finner ofte truser på Kappahl jeg, eller Pierre Robert som selges i matbutikken. Men det kan være som å lete etter nåla i høystaken noen ganger assa xD

    11. dvergpinschere i mitt hjerte: Nei, vise kan jeg ikke, hvertfall ikke PÅ 😀 Men kanskje noen bilder av bare dem, i butikken 😀 Så kan du finne merket 😀 Cubus er tingen altså .-)

    12. Skjønner at det kan bli et problem med truse let da ja. Når man på en måte er midt i mellom tegninene dine. Selv er det ikke SÅ vanskelig heldigvis, men veldig heller komfort over strek truser 24/7 (:

    13. Jiippii..kan du ikke vis oss den da..for jeg også sliter.. og har endt opp med sånne midt i mellom, som ikke blir tantete..men noen sniker seg opp i midten bak..hihih. så tydeligvis lite stoff der..men fant noen sist jeg også..som virker ok..så langt.. Så BRA du fant dine!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg