Hele “truse-parken” er byttet ut… ;-)

Du som var innom meg i går kveld…eller kjenner til innlegget “De hersens trusene”.. vet at dette med å jakte på truser har vært en kilde til frustrasjon… 


(slike vil jeg jo IKKE ha…)

Vel…nå er frustrasjonen over,  som du forsto i går, og jeg lovet noen bilder av “vidunderet”, slik at alle jeg kjenner over 40+ kan gå å anskaffe seg denne. Den holder rumpa på plass, uten å være en push-up eller tante-truse….Hvertfall NOK opp… Den går IKKE inn i rumpa, er bredere bak enn foran, og har blonder som ikke stikker. 


 


Og dette er ikke et sponset innlegg, men bare meg som er lykkelig for at “Trusenes Gud” igjen har tatt til fornuft, og begynt å levere god-truser på Cubus… Hele “truse-parken” er byttet ut 😉

#truser #frustrasjon #kjøp #shopping 

23 kommentarer
    1. Ohh takk du allmektig Trusegud,, nå spredes det glade budskap til Stringen’s forferdelse og undergang. Måtte den hvile i fred på et helt annet sted enn den pleide å være 🙂 Amen

    2. Takk for tipset! og ja, de så gode ut! og luftige!! så da kanskje jeg også skal bytte ut storparten av mine.. for nå er jeg lei av å ta feil såååå ofte….og gå å irritere meg…hihih.

    3. Så fine truser, og kjempebra at du har funnet noen som passer! Bra at du kjøpte mange, for plutselig er de gode ute av produksjon. Man kan gå helt vill i trusejungelen, og ikke får man prøve de ordentlig på heller, så det kan bli mange bomkjøp. Jeg skal jammen se om jeg finner sånne i min lokale Cubus-butikk.

    4. karidansen: Ja, viktig å føle seg vel, for seg selv også 🙂 Og disse skal jeg love deg var fine altså. De har ALT på et vis… 😀

    5. Elin Slåen: Ja, etter 7 år på leting… og med de gode som ble bare styggere og styggere og verre og verre… og til slutt bare håpløse i skapet…så tar jeg ingen sjanser 😀

    6. Ha-ha! Den var jo Lækker! Jeg sverger til “Tante-trusene” merket Pierre Robert på Kiwi. De er fargerike og fjonge, men ganske tantete i fasongen. Kanskje det blir en tur til Cubus over helga for meg også! Har noen fine svarte bh’er og disse passer jo fint til. Ikke for at det er sa mange som SER meg i undertøyet, men det er da hyggelig å føle seg “fjong under” lell! 😀

    7. He he.. Jeg har 4, eller 5 par i skapet som ikke er pakket ut en gang. En god blanding av bokser, hotpants og hipster- man veit aldri når man har brukt for helt nye 😉 ha ha.. Det samme har jeg med sokker- må alltid ha noen helt nye i skapet, tilfelle et eller annet 😛
      Lurt å hamstre opp for brått forsvinner de- det skjer alltid 😛

    8. De var jo veldig fine da 😀 Jeg hater blonder som klør, så det har jeg ikke 😉 Jeg har stort sett kun Pierre Robert og de er veldig flinke på undertøy altså- selv blondene dems klør ikke litt en gang 😉
      Men så bruker jeg kun bokser, hotpants og hipster da- syns det er mest behagelig 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg