Et dyr som har det bra …

 

Som du vet har jeg hatt det travelt ute på foto-oppdrag…etter at oppdragene RANT INN på lørdag.. Noen er gjennomført men mange morsomme gjenstår. Og dette opppdraget ble gitt av Mshildur90.blogg.no

Et dyr som ser ut til å ha det bra.
Og denne pusen som jeg møtte på min vei, så da ut til å leve livet…der den spankulerte omkring. Jeg snakker ikke “mjausk”, har kun rotter i hus, men denne pusen var både ren og fin i pelsen, og veldig så trygg. Så jeg tolker det dithen at han har det rimelig bra 🙂

Så da sier jeg bare: Oppdrag utført!

Har du mange dyr i nablolaget?
Har det det fint?

 

#dyr #oppdrag #katt #fotooppdrag #challenge 

21 kommentarer
    1. Hei, der var du igjen med challenger. Likte innlegget ditt om kjærlighet og flira av hårvaskinnlegget. He he, sånn spiller innleggene på oss. Noen liker vi, noen smiler vi av. Alt til sin tid. Ha en flott dag, gode Frodith 🙂

    2. Den var flott i pelsen og ikke redd i det hele tatt, – da har den det nok bra. Det hender jeg treffer på katter når jeg går tur i nabolaget, og det er så koselig når de kommer bort og vil ha litt kos.

    3. I mitt nabolag er det faktisk veldig mange dyr. Alle ser ut til og ja det bra også. Flere av de går godt overens også. Ser min pus kommer ofte sammen med 1-2 andre katter og ligger i buskene og koser seg..samtidig som de ofte står fremmede dyr i vindu på verandaen og ser inn etter pus..
      har hørt naboene fortelle det samme gjelder min også.. så her er de mange dyr som hår overens og alle passe alle sine! Skikkelig koslignog trygt igrunn!:)

    4. Så fin katten var med utrolig grønne øyne. Her i feltet hvor jeg bor er det tre-fire katter (tror jeg) og en god del hunder…men de er heldigvis i bånd. Kattene spankulerer rundt, legger seg oppå eller under bilene og er yndet mobbeobjekt for alle skjærene som er her i år. Ha en fin tirsdag, her skal det regne “GamleErik” i dag. Rester etter Carl tror jeg. Klemmer <3

    5. Henriette Celin: Ja, jeg har jo bare et par tøyrotter selv, men de puster ikke så særlig 😀 Og ellers er det lite dyr midt i byen, bortsett fra sånne som denne pusen jeg møtte 😀

    6. Den hadde det nok bra ja :)) Syns den var blank i pelsen og det er vel et bra tegn…tror jeg :)) Har et par små hunder i nabolaget, som bjeffer ganske mye…hehe… Klem til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg