Ekte kjærlighet ;-)

Kjærlighet kan være på så mange plan. Også EKTE KJÆRLIGHET. 
Det kan være mellom to av motsatt kjønn, to av samme kjønn, mellom mor og barn, far og barn, besteforeldre og barnebarn, tanter og tanteunger…ja …bare si fra når jeg skal stoppe? For det er så mange former for kjærlighet.

 Dette foto-oppdraget som jeg fikk på lørdag, kom fra  Altannetenna4.blogg.no
Og mitt bilde er EKTE KJÆRLIGHET mellom mor og barn…


Det betyr HER mellom meg og mamsen. I skyggeformat.
Uforbeholden kjærlighet mellom verdens antagelig BESTE mamma, og en datter som gjør så godt hun kan for å bli minst like god som henne som menneske,  om mulig. 
Og bare for å oppklare: JEG er den store på bildet 😉

Så med dette sier jeg : Oppdrag utført!
Håper det blir godkjent…

 

 

#kjærlighet #ektekjærlighet #fotooppdrag #challenge #skyggefoto

 


13 kommentarer

Siste innlegg