Tro det eller ei!!!….

Det er flere godt bevarte hemmeligheter om meg…
Ting som er så utrolig at det umulig kan være sant liksom…

Det er virkelig i kategorien: Believe it or not!

Jeg har holdt en edderkopp en gang! For et års tid siden… En saftig, god og stor tarantell..
Og jeg gikk fra å være VELDIG skeptisk….så hysterisk som du bare kan tenke deg…

Til å ta det med knusende ro etter noen minutters bekjentskap….

 

Så : Tror du meg? Eller tror du jeg lyver?

 

 

(Trenger du litt inspirasjon til Frogging du skal bedrive i kveld? Les HER, så finner du noen eksempler 😉 )


#trodetellerei #sannhet #løgn #edderkopp #redd #tøff #modig

 

21 kommentarer
    1. Ugh, jeg trodde faktisk på det helt jeg så innlegget som motbeviste det. Jeg hadde heller aaldri i verden gjort det! Vesner med mer enn 4 bein holder jeg meg langt unna xD

    2. Hm, vrien den der. Men jeg tror fortsatt at du lyver. Jeg hadde i alle fall ikke holdt en tarantell, ikke mot betaling en gang. Men du er jo en tøffing, redd for hester, men en liten edderkopp, nei det har du ikke holdt. Men du overrasker jo stadig…. Klem <3

    3. Det eneste jeg har å si er at jeg blir mektig imponert om det faktisk er sant- jeg hadde aldri i verden taklet det, i det hele tatt. Maks fobi til tusen ganger en million liksom…
      Jeg knuste nesten en dør på en liten dyrepark en gang fordi jeg trudde han ene ansatte kom med en edderkopp i hånden for å vise meg- jeg blei så hysterisk, men det var ikke skrikingen min som nesten knuste glasset, men at jeg fikk så panikk at jeg ikke greide å åpne døren en gang og bare smalt inn i døren gang på gang..
      De måtte skrike til meg, for at jeg skulle høre de, om at det ikke var en edderkopp, men en litt mindre øgle enn den jeg holdt for ti minutter side- de skulle bare være snille å la meg holde den liksom. Huff, jeg er et tragisk tilfelle når det kommer til disse ekle greiene :O
      Sorry en hel historie.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg