Kunst med mening ..,

Som du vet ba jeg på søndag om å få foto-oppdrag av leserne mine, og jeg fikk inn MANGE. Jeg har vist en del av dem i uken som har gått, men stadig nye er på trappene. 

For meg er kunst så mye forskjellig: 
-Det kan være noe jeg pynter stuen min med.
-Et vakkert bilde
-En spennende skulptur
-Et naturalistisk maleri
-Eller rett og slett noe som noen ønsker å SI NOE MED


Oppdraget om kunst kom fra Søtmonsen, eller matogkakeoppskrifter.blogg.no, og hun ba meg ta bilde av noe kunst jeg gikk forbi.

Jeg simpelthen elsker denne skulpturen!

Du får legge hva DU tenker rundt det du ser i denne skulpturen. Men for MEG er den noe av det tøffeste jeg vet her i Oslo. Den er symbolet på TØFFHETEN i en by…  Det litt RÅ, som man bare finner i byer.
Den er samtidig MOT, STYRKE, VILJE… Noe som borrer seg opp av asfalten på den måten, med en slik kraft. Det er rått, tøft, modig, selvtillit…
Samtidig det myke uttrykket med rosen i hånden. Jeg liker ALT denne skulpturen viser. Et kunstverk med mye MENING. 

Så med dette sier jeg: Oppdrag utført!!

 

(hvis du får lyst å gjette på dagens “Tro det eller ei” så trykk HER. Hvis du har frogge-bildet ditt klart så bare send til [email protected]

 

 

#fotooppdrag #fotoutfordring #kunst #oppdrag #styrke #mening

 

15 kommentarer

Siste innlegg