Froggdith finner formen…;-)

Ja….du trodde vel ikke i fullt alvor at dette ville bli en Frogg-fri dag?? 😀


 

Å …neida… Her er Frogdith på ferde igjen…for du kan vel se hva skyggen minner om??

Jess…helt riktig …en vaske-ekte frosk..  
 

SÅ… da er jeg bare innom for å minne deg på at du nå har kun et par dager dag igjen å frogge på….OG sende bilde til meg…. Jeg har fått inn NOEN  HERLIGE frogge-bilder , så du kan bare GLEDE deg til onsdag morgen!! For da slippes de “små-froskene” løs 😀

Men skal det bli noe farsott ala “planking” og “naking”, så trenger jeg nok noen bilder til altså…. 

Så her er invitasjonen igjen: 

Og det er ingen skygge-foto-utfordring altså, men helt “vanlige” frogge-bilder jeg i hovedsak er ute etter, som f eks dette :


Havne-frogging

 

ringe-frogging

Er du klar for onsdagens frogge-tog?? 😉

18 kommentarer

Siste innlegg