“Tro det eller ei”- mandag… avsløringen. ;-)


Ja…. for deg som var innom meg i dag tidlig, så fikk du noe å lure litt på… En liten “tro-det-eller-ei”-nøtt… Jeg fortalte at jeg hadde vært kjæreste med “Rolf Espevoll” (på bildet under,  til høyre), fra “Hotell Cæsar” da jeg var en del yngre enn nå…

Så var det opp til deg å gjette om jeg løy så det rant, eller om det var ren og skjær fakta du bare ikke visste om…

Vel…
Jeg HAR altså vært kjæreste med han…Men det var så klart lenge før han ble “Rolf Espevoll”. Jeg var 22, han litt yngre, og det var en liten kort sommerromanse… Så vet du DET 😉

 

Har du noen “tro-det-eller-ei”-historier? 😉

 

#avsløringen #trodetellerei #fakta 
 

 

25 kommentarer
    1. Rriittaa: Takk for det, moro å lage sånne innlegg også. Det gjelder bare å finne type ting hvor det passer å lage sånne innlegg på 😀 klemmer <3

    2. Margrethe: Er jo lenge siden han spilte i den også.. Folk er folk, uansett hva de gjør og hvem de er , men er litt morsomt med sånne ting som dere ikke vet helt sikkert…i denne kategorien 😀 Hi-hi. Og her var det mange som trodde IKKE 😀

    3. spisogspar:Så gøy at du synes det 🙂 Må prøve å finne nye vrier på ting, det synes jeg er moro 🙂 Stadig utfordre meg selv på å finne nye morsomme ting på innlegg, i tillegg til noen faste poster fra år til år 🙂

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: He-he…jeg gjør ikke så mye rart egentlig jeg…Er egentlig rimelig vanlig 😀 Men noe småtteri innimellom har det jo blitt …:-)

    5. annebe: He-he, jeg var ung, han var ung, jeg dro til Alta, og dette var bare en sommerflørt og forskjellige grunner gjorde at det ikke passet med noe mer 🙂

    6. Ha ha så artig. Jeg kom meg ikke innom her i morges, så jeg fikk ikke gjettet. Jeg så på Hotell Cæsar de første årene, og “Rolf Espevoll” husker jeg. Ja jeg hadde ikke husket navnet om jeg bare hadde sett bildet. Jeg fant ut at jeg måtte slutte å se en serie som gikk hver dag, hadde andre ting å gjøre også. På det verste så spilte jeg inn episodene som var når jeg var på ferie sånn at jeg ikke skulle gå glipp av så mye. Helt galskap, jeg vet det. Men det er deilig å ikke ha en tv-serie å være så avhengig av. Det er morsomt med sånn fleip/fakta historier 🙂 Klem <3

    7. Søtmonsen ): Ja, bare en kort greie, den sommeren han jobbet med å komme inn på teaterskolen 🙂 Jeg var bare en mellom videregående og høyskole 🙂 En kort liten sommerfling 🙂

    8. Se der ja..nesten kjendis da…kunne blitt..ihvertfall kjærsten til….hihihi..Umulig å gjette noe om deg..for du kan ha gjort det utroligste tror jeg..hihih

    9. Litt artig det da :)) Kjekk kar , så dere passa nok fint sammen…eller antagelig ikke siden det varte så kort..hehe… Ha en trivelig kveld, vi skal se 71 grader nord snart :)))))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg