EEEEEN dag igjen!! ;-)

Blir du med å lage verdens lengste frogge-tog??? Da må du nesten sporenstreks sende meg et “frogge-bilde”. Det er bare EEEEN dag igjen ca nå til fristen går ut….. 
“Frogging” er omtrent som “planking” og “naking”…Men hos meg, i “frogge-togge”t, slipper du være naken 😉 
Frogging har en egen vri…omtrent som på eksempelet under her.. 

Frogging ved kjøleskap på jobben…. Mye godt i…

Så sleng deg med på den glade frogge-bølgen da vel, det kan bli den første og siste gangen du får sjansen!!
Det du må gjøre er: 


 

 

#frogging #froggeutfordring #utfordring #froggetog #bilder #foto

6 kommentarer
    1. Jo, stativ og selvutløser hadde også gått, men det krever litt mer tid. Jeg tok og sendte deg det bildet mannen min tok i går kveld. Tid har jeg ikke nok av, det er sikkert 🙂

    2. Så herlig da! Du finner på mye tull og fjas, he-he! Så dette akkurat nå. Jeg har nettopp spurt min mann om å ta et froggebilde av meg. Etter jobb i morgen er jo ingen hjemme. Min 20-årige sønn og min mann har ettermiddagsskift denne uka, så vanskelig å ha fotograf etter jobb i morgen. Det kommer nok noe fra meg etter jobb noen gang i morgen. Jeg er med. Men det blir ikke all verden av kreativitet herfra 😉
      God natt “rare”, søte du <3

    3. Du har virkelig frogget mange steder! Så mange artige bilder. Jeg har sendt inn et bilde og håper du har fått det. Gleder meg til å se alle som er med. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg