Fly og sommerfugler på vingene…

Da er jeg på farta igjen snart… Ikke at jeg skal ut å fly denne gangen…men jeg befinner meg ganske i nærheten av dem i morgen.. Så mens de lever sitt hyggelige liv, på vei mot solfylte strender og annet snacks… 



….så skal JEG slite med noe annet med vinger… For med magen full av LITT ekle sommerfugler, er det klart for nye halv-skumle utfordringer i Frodiths jobb-liv…
Rart jeg ALDRI skal venne meg til å prate for forsamlinger på mer enn 5 -10 liksom…

Jeg ble jo egentlig nesten enig med meg selv, rundt februar-tider… Da jeg skulle holde tale i en sosial sammenheng…at dette med å grue seg skulle jeg SLUTTE med… For det GÅR jo bra som regel…


Men altså..magen min og jeg…lærer visst aldri.. for jeg gruer meg som sagt LIKE mye denne gangen… Til å snakke for en liten forsamling..

Wish me luck!! Det skjer i morgen… 😉

Gruer du deg mye til ting som er litt uvant og nytt?
Liker du å snakke i forsamlinger?

#framlegg #nerver #sommerfugler 

18 kommentarer
    1. Er sikker på at dette går bra – kanskje du er ferdig når jeg skriver dette. Gjetter det er et slags seminar/kurs du skal på og at du er en av flere foredragsholdere. Det kan være en utfordring og snakke til en stor forsamling.

    2. Sikker på at du klarer det veldig bra denne gangen også :)) Tenker de fleste gruer seg litt til slikt, men når en først er i gang slipper som regel den følelsen taket ganske fort :)) Lykke til og klem fra meg <3

    3. Lykke til. Det går nok bra som alltid, men den følelsen er ikke god å kjenne på. Jeg liker heller ikke å snakke til mange, heldivis lenge siden jeg har måttet gjøre det, liker meg best som en som betrakter og lytter

    4. Uff..ja man venner seg nok aldri til det..om man først har litt fobi..Sånn er jeg også..Og bruker så mye energi på å grue meg! Det går nok veldig bra! så LYKKE TIL!! 🙂

    5. Lykke til idag!🍀 Du som er vant til å undervise så går nok dette helt fint! Gruer man seg litt så skjerper man seg litt ekstra, og det er både naturlig og sunt. Jeg er ikke noe glad i å snakke i forsamlinger, men har gjort det veldig lite også.

    6. Lykke til, med litt sommerfugler i magen går det som regel veldig bra. Det er vel det som gjør at vi skjerper oss litt ekstra. Jeg kjenner at det kribler litt allerede, jeg tenker på talen jeg skal holde når vi skal feire 20-års jubileum i swingklubben i november.

    7. Lykke til! Det kommer til å gå så fint så, du vet hva du snakker om og har gjort det mange ganger før. Stol på deg selv og din kompetanse. Men jeg skjønner veldig godt at du er litt spent, altså. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg