Sommerfuglene er fanget… ;-)

Så hvordan gikk det med sommerfuglene…? Joda, de er fanget og koser seg i hemmelige rom… Det lille framlegget jeg skulle ha i dag gikk fint det.  Med litt parykker som avvæpning (hvertfall for min egen psyke), så gikk det hele greit. Litt tull som start hjelper MEG i gang hvertfall 😀
Fikk tilbakemeldinger på at tegnspråket satt og at det var tydelig og klart. Så da krever jeg IKKE noe mer. Men etter sånne ting kommer skallebanken umiddelbart etterpå.. 
Deilig da og kunne sprette ut i friluft en times tid før middagen på hotellet, sammen med en kollega

 

Godt med litt luft 😉

Nå er jeg klar for middag på hotellet. Pynta meg litt til og med…

 

Ha en fin kveld så lenge!! 🙂 Og har du ikke fått med deg froggetoget? Se innlegget i dag tidlig 🙂

 

 

#hotellopphold #jobb #framlegg #nerver #middag 
 

10 kommentarer
    1. Så bra at det gikk fint og at sommerfuglene ble temmet. Er det Vebjørn Sand sin stjerne du har tatt bilde av? Synes jeg har sett en sånn i nærheten av Gardermoen. Håper du har kost deg med hotell middag nå. Slapp av og nyt kvelden. Klem <3

    2. Vel overstått dagen søta ♥♥ Kjempefin både du og stjerna ♥♥ Håper hodepinen har gått over nå..☺ Jeg har også vondt i hodet i dag..våknet opp med det på morran.. .:-/
      Fantastisk flott froggetog altså ☺ Ønsker deg en god kveld søta ♥ KlemZ ♥

    3. Så flott da!👍 Håper hodepinen din forsvant til middagen, – slitsomt med sånt når man skal kose seg. Jeg skjønner dere må være på Gardermoen, – fine bilder av stjerne til Vebjørn Sand!😊

    4. Så bra det er over!! og jeg er også sånn..får skallebank etter å ha grua meg for noe…går nok med høye skuldre og får trange forhold opp til hue..hihih. Så flott du er!! kos deg på middag!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg