Mat!!!

For meg har det vært mye MAT i det siste… 
Jeg har spist himmelsk mye godt på jobb-oppholdet på Gardermoen. Det viste seg på bloggen min, for noen dager siden, at jeg KAN lage mat om jeg vil…Jeg bare vil så sjelden…

 

 

Og jaggu meg har jeg ikke fått i oppdrag å lage middag og ta bilde av det også…I denne “challenge-me”-saken jeg holder på med. Det er Morsmiddag.blogg.no som ga med det oppdraget så klart. Og hun VET hvor lite jeg liker å lage mat, og hvor kjedelig jeg synes det er…. Det å få tatt et bilde av det i tillegg viste seg å være nesten umulig… 
Dette må være det kjedeligste bilde kanskje jeg har tatt siden jeg startet bloggen, og sikkert den KJEDELIGSTE middagen noen kan tenke seg… 
Seibiff med løk, slik Findus selv ville laget den….Med ris…og gulrot-rasp..

Så , Morsmiddag, du sa ingenting om at det MÅTTE være et festlig bilde eller en morsom middag 😉
 

Jeg sier altså: Oppdra utført!!

Liker du fisk?
Lager du mat fra bunnen?

 

#mat #fisk #ferdigmat #challengeme #oppdrag #foto

16 kommentarer
    1. GTduA: Det høres godt ut med mat fra bunnen, jeg orker bare ikke å lage det 😀 Ikke ofte hvertfall… Av og til blir det noe mer liknende det men sjelden… 😀

    2. Er så sulten å nå når jeg leste innlegget så fant jeg ut at jeg må stå opp å spise litt. Ikke akkurat så sunt men ble så fristet!
      Jeg er ikke så flink på kjøkkenet. De gangene jeg skal prøve noe så ender de alltid opp med noe som ikke smaker som det skal, så gir fort opp.
      Takk og lov for posemat. Nei heldigvis er min kjære litt flinkere på kjøkkenet enn det jeg er 😉
      God natt 😀

    3. her i huset er vi veldig glad i fisk og spiser det ofte ))
      Seibiff er virkelig godt,men jeg må ha potet til ,masse stekt løk og ja raspa gullrøtter )) herlig

    4. Fisk er nok ikke yndlingsmiddag her i huset, men må jo ha det innimellom. Stort sett lager jeg middag fra bunnen, i går lagde jeg fersk suppe og kjøtt med løksaus. Nam.

    5. Fisk er langt fra favoritten min, så vi har det alt for sjelden. Og når vi har det så står det Findus på pakken, da kan jeg også få til fisk. Hadde faktisk fisk i dag, med blomkål, poteter og raspet gulrot. Men jeg kommer aldri til å ta i en ordentlig fisk…. 🙂

    6. Oj…matbildet hos deg!!! ja det var uvant..hihih..men seibiff var lengesiden jeg har laget også..det er jo kjempe godt!! nammmmmm….:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg