Høstmonsteret ;-)


 

Kjenner du høstmonsteret…? Det som tar tak i deg hver høst, og prøver å dra deg “nedenunder”?.. Tipper at vi alle har et monster boende i nærheten… Det kan være LITE eller STORT… men at det ER der, det merker de fleste av oss… Det er ikke store saken å bry seg om egentlig, kan jeg forsikre deg om… Når alt kommer til alt har det utrolig sløve tenner, egentlig  bare litt gummi-aktig, kunne ikke skade en flue engang… Dette monsteret, om det er lite eller stort… prøver sitt beste å få tak i en liten flik av deg… det tar tak i kanten på buksen din…. og prøver med all sin styrke og trekke deg med NED… Det flerrer tenner… og prøver å se SKIKKELIG skummelt ut, være veldig monster-aktig……. Men hvis du titter etter, riktig NØYE… kan du se hvor lite det egentlig er.. Bare gi det et spark med støvlen din!!  Be det dra ditt “peppern gror”! For det skal jammen ikke få  ødelegge 😉

Sånn går det høstmonsteret mitt hvertfall… 😉 Disse monstrene kan nemlig bare seile sin egen sjø…Jeg skal ut å ta fatt på en herlig tirsdag :.-)

 

Har du noen høstmonstre i skapet? 😉 

 

 

 

#høst #tanker #humør #monstre 

19 kommentarer
    1. virkelig godt beskrevet… og ja, jeg kjenner det i dag. Registrerer at skumringstimen allerede er her. Og ja, jeg får prøve meg med et realt spark….:)

    2. Monsteret er ikke ut ennå…… Det ligger der og lurer til november er godt igang. Da slipper det ut mer og mer mørke sånn at jeg tilslutt ikke har nok mange stearinlys og vedkubber til å holde det borte. Det biter ikke, er bare veldig snikende, -og når jeg merker at det begynner å få tak så synger jeg “Hello darkness my old friend” av Simon and Garfunkel. Da skjønner det at det er oppdaget og da mister det nesten all styrke og makt…. For å si det sånn; det kan bli mye Simon and Garfunkel i November 😉

    3. Men monsteret ditt var da så søøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøt! Men jeg vil helst ikke ha monstre omkring meg jeg heller,men selve høsten er finfin! 🙂

    4. Jeg elsker høsten, og stortrives på denne tiden så noe høstmonster prøver ikke å ta noen bit av meg. På vinteren derimot, kan jeg nok få besøk av vintermonstret.. Det er litt større med rufsete pels og glødende øyne, men det får ikke helt tak i meg :o))

    5. Noe høstmonster har jeg ikke, men et vintermonster derimot…. Som vil ha meg til å gå på “trynet” på glatte vinterveier, og kommer med slaps og kuldegrader. Men blir vintermonsteret så snilt som høstmonsteret hittil har vært, ja da skal jeg også se lyst på vinteren 🙂 Klemmer <3

    6. Herlige tegninger av høstmonsteret…bortsett fra de skarpe tenna var den jo veldig søt..hehe.. Mitt “monster” dukker opp av og til…men mer spredd utover årstidene, og det blir rista av ganske fort :)) Så den fine fortellingen til bildet av de to også..vakkert :)) Klem <3<3

    7. Det er lite med høstmonstre her, for høsten er noe av det beste synes jeg. Da er det ikke så mye som må gjøres ute lenger, og man kan glede seg over flotte farger i naturen. Ønsker deg en fin tirsdag!😊

    8. Lite høstmonstre her..jeg sliter med vårmonster.. ja, de kan dra dit peppern gror..hvor en det er.. 😉 Ha en nydelig tirsdag!

    9. Høsten er ikke min tid, eller kanskje er den det likevel. Det er bare det at tanken på vinter og kulde henger der og sier bø, nå kommer jeg snart og tar deg. Slik høsten er nå er den jo bare så flott.

    10. Det er høst det ser man på fargene på trærne. Det er både fint og deilig og kunne gå gjennom skogen nå. Mange skygger som lager skumle ting som setter fantasien i gir. I helgen fikk jeg endelig vaska leiligheten min, på tide var det. Har fri i dag men skal ellers jobbe seint denne uka. Ha en fin dag.

    11. Hmmm…. jeg har ikke noe høstmonster.. monsteret jeg kjenner er nok et vintermonster…. så jeg nyter og lader opp til å bekjempe det når vinteren kommer! Hihi <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg