Med hjertet i hendene…

Av og til føles det litt som å stå med hjertet i hendene… når man gir litt ekstra av seg selv på bloggen. Det å være kreativ, skrive tekster, dikt, ord og uttrykk med litt ekstra mening bak, kan føles litt personlig, selv om man ikke bretter ut privatlivet akkurat. Det er noe sårbart ved det likevel..

 

Det kjennes litt personlig, og derfor gir det litt ekstra glede, når folk viser så stor respons over å lese novellene og diktene mine. 

Novellen :” Du må gå de sjøl…” som jeg la ut på tirsdag, var det mange som var innom og kommenterte på, og du skal bare vite HVOR glad jeg blir!! Den er jo også laget i samarbeid med deg og de andre som var innom å la igjen stikkord, og det er det som setter i gang prosessen 🙂 
Takk til deg som er innom og leser <3

 

#novelle #glede #skriveglede #motivasjon #kreativitet

20 kommentarer
    1. annebe: Takk 🙂 Enig i det med for detaljerte uleveringer. Jeg vil ikke HA alt inn fra andre, og sånn tenker jeg når jeg skriver selv også, jeg vil være personlig på bloggen, men ikke påtrengende 🙂 klemmer <3

    2. fjellgeitbundingen: Ja, jeg GIR masse av meg selv. Men akkurat det med å være kreativ er litt spesielt, selv om det er fantasi, så gir man litt ekstra av noe inni seg for å få det til, og da er det koselig når folk liker det 🙂

    3. Etdiktomdagen: Ja, jeg føler det er en fin måte å være personlig på uten å tråkke over noen grenser. Og det meste er jo fantasi i mine noveller, men det er jo noe av MEG i dem likevel 🙂

    4. tepausen.blogg.no: Salt og Pepper sitter på sofaen der med halene sine, som du ser på bildet. De har ikke reist noe sted på LEEEENGE 😀

    5. Så kjekt. jeg legger ikke alltid igjen kommentarer og av og til korte kommentarer. ja det er fint å få kommentarer på det en skriver. Du har så mye bra på bloggen din.
      Hvor er det salt og pepper befinner seg? Er de ute på høstferie?

    6. Ja sånn er det av og til 🙂 Vi som skriver – dikter eller maler………. legger nok mye av oss selv i tekster. Bildene mine gjenspeiler meg av og til……….. tekstene likeså………….. men det gode er at en får det ut og går videre.
      Jeg synes du er flink, Solfrid 🙂 Liker det du skriver <3

    7. Hei Frodith, skjønner hva du mener og kjenner meg igjen i det du skriver i dag 🙂 Jeg synes du gir masse av deg selv ofte, men kanskje du er mer usikker på noe enn noe annet 🙂 Ha en fin dag.

    8. Du har så mange fine innlegg, enten det er vakre historier eller andre “artigheter” :)… at ting viser litt av personen bak, gjør at det blir ekstra bra 🙂 Detaljerte utleveringer av privatlivet kan fort bli i meste laget, om en ikke klarer å balansere det på en riktig måte :)) Nattaklem <3

    9. Du er jo sååå flink til å skrive..så det er klart folk leser novellene dine..Dyktig er du!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg