Nesens dag?

Jeg lurer på om det er noen som har satt i gang “nesens dag”, uten at jeg har fått beskjed om det på forhånd…? Hvertfall har nesen min vært omtrent som hos en blodhund i dag… Et bilde av en diger nese på to bein, dukker også opp i hjernen min…

For i dag har jeg virkelig snuffet og sniffet, og luktet og pustet , og puffet og snust… Og ALT har luktet!!… Det har luktet RART, STERKT, SURT, SØTT, STØVETE, RÅTT, DEILIG osv… Ikke en liten eim der ute i verden har sluppet forbi denne nesen i dag… Og det er egentlig litt rart…for jeg legger ikke SÅ merke til lukter til vanlig…
Akkurat nå f eks, så lukter det VELDIG sjokolade fra skapet…og det tar jeg som et hint …hi-hi..

Så spørsmålet er: Er det egentlig “nesens dag” i dag? 😉

 

#nese #lukter #eim #duft #sjokolade #godlukt

27 kommentarer

Siste innlegg