Det er lenge til jul…MEN… ;-)

Det er lenge til jul! Jo det ER det…
Men på noen måter så er det veldig kort… til FOR MEG. For jeg har nemlig en hel masse jeg må gjøre før 1. desember jeg! Selve jula er jeg ikke så nøye på..bare jeg får vasket litt, og kanskje kjøpt noen klementiner…så er det hele egentlig ganske greit.. 
MEN…det er FØR jul som er greia for meg. Jeg har jo julekalender på bloggen hvert år som noen vet, hvor rotter og andre rotten-totter driver meg nærmest til vanvidd med sprell og fanteri. Og skal man ha julekalender, så MÅ man ha kalendergaver. Og jeg ER i gang… 🙂 

Men for at du skal få litt anelse om hva som venter: Her er noen av kalender gavene fra i fjor:

Massevis av luer: 

Pulsvanter

Og vesker av forskjellige slag

 

Jepp, her er det bare å henge i…..

Vi sees til jul ;-D

Gleder du deg til jul?

 

 

 

 

#jul #kalender #hekling #luer #strikk #Kalendergaver

30 kommentarer
    1. Var innom tanken. Men har rett og slett ikke tid… Er booket til godt ut i desember med strikking. Pluss jeg hr noen julegaver som må lages.

    2. Min matgale verden: Er SÅÅÅÅ glad for at du liker tingene du har fått, og bruker dem 🙂 Ja, nå er jeg i gang for fullt 🙂 MÅ det 😀

    3. De pulsvantene har jeg! Og de er bare SÅ myke og gode! Den okergule tovede vesken jeg vant for mange år siden er og i flittig bruk, veldig glad i den <3 Og nå gleder jeg meg til jul og kalender gitt 🙂

    4. venkesstrikk: Ja, jeg tenker hvert år at i ÅR er det siste gang…men så nærmer det seg og så MÅ jeg liksom…Og det gnåles fra de 3 på sofakanten 😀

    5. Rriittaa: Jeg må henge i for å bli ferdig med forskjellige gaver til kalenderen. Tror jeg skal kjøpe inn mer garn i dag 🙂 Og NOEN julegaver 🙂 klemmer <3

    6. Siv Svanem: Ja, og dette var fra i fjor, disse gavene. Men det blir nok en del samme ting i år 🙂 Luer, vesker, pulsvanter osv 🙂 Ja, det blir moro 🙂

    7. Du strikker og hekler så det ryker av pinnene du ..hihi ☺☺ Mye fint du har laget til, flinke deg☺
      Ja, jeg gleder meg veldig til jul og er godt i gang med julegaver.. har en del som skal sendes nordover..☻ Julekalenderen din er helt skåring frodith ! ☺☺
      Ønsker deg en toppers lørdag! ♥Klem ♥

    8. Så nydelige gaver da<3 henger i for harde livet her og. Mest for å bli ferdig slik at jeg kan begynne på julegavene snart<3

    9. Du er flink som orker å holde på år etter år til glede for mange. Her går det igrunnen i ett sett på jobb fra midten av november, så egentlig burde jeg snart startet med julegavehandel. Mye koselig du hekler

    10. Hanne Beate: Ja, i år blir det mer vinter-ting 🙂 Og kanskje noen andre overraskelser 🙂 Koselig at du liker kalenderen og gavene 🙂

    11. Førjulstiden er koselig og ekstra gøy med julekalenderen din!💕 Ifjor var jeg så heldig å vinne et par votter, og de er i bruk nå for det har vært ganske så kjølig i det siste. Masse jobb med kalendergavene dine da, men godt å se at du liker å holde på med det og vi setter stor pris på det.

    12. Så mange flotte ting! ja da har du mye å henge fingrene i…Strikker du selv også?? Kjempe fine!

    13. margarites: LITT mer slitsomt for meg ja 😀 men klarer ikke å droppe den heller 😀 Får HOLDE UT 😀 ha-ha Neida, er så moro så 🙂 Må bare få i gang gavene, så blir det bra 🙂 Klemmer <3

    14. Å nå begynner jeg ihvertfall å glede meg! Adventskalenderen din er supergøy, alt det de rottene driver med i førjulstiden er kjempemoro. Gøy for meg, men sikkert litt mer slitsomt for deg 🙂 Men det er ikke så lenge til jul – bare 9-10 uker! Og med den fine høsten vi har hatt til nå så blir det nesten enda kortere førjulstid føles det som. Klemmer <3

    15. Tove: Ja, jeg lager 23 ting, som gis bort i desember 🙂 I tillegg til alt fjaset og fanteriet som rottene driver med hver dag 😀 Jeg har en stri førjulstid 😀 godt jeg ikke feirer så veldig jul selv, hadde ikke hatt tid til det 😀 He-he

    16. Jeg gleder meg alltid til jul. Hos oss er det pyntet fra 1. søndag i advent til over nyttår hihi… og jeg diller og faller med nisser og annen julepynt. Stor koser meg rett og slett. Det var noen flotte kalendergaver du hadde laget

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg