Verdens beste adoptivsøster har bursdag igjen <3

 

Ja, de fleste av de jeg kjenner her i blogg-blokka har fått med seg at jeg har en adoptivsøster? Og hva er så DET liksom..? Jo…  det er altså ikke den EKTE søsteren min…Men en annen søster…som jeg adopterte helt på egen hånd, for noen år siden…. Ingen foreldre innblandet. For søstre de kan man adoptere selv, hvis det passer sånn. 
Og da jeg møtte Lady August for første gang for 4 år siden, etter å ha vært bloggvenner her inne noen måneder, så matchet vi liksom som hånd i hanske fra første sekund. Vi bare PASSET sammen! Og da er ikke veien lang fra å være bloggvenner til å bli søstre altså.. 😉 
Ladyen sendte en søknad om søster-skap, dagen etter jeg hadde “besøkt” henne på en av konsertene deres, og jeg adopterte jo henne tvert. Og etter det har det vært mange møter, og fine stunder <3


 

Vi er like på mange områder, ler av mye av de samme tingene, har et positivt syn på livet, har en del like erfaringer med livet, liker å tegne og å holde på med kreative ting. Og er like glade i å skravle. Og når skravla går fra første gang man møtes, og man faktisk føler seg litt i slekt, så er det innmari godt. Vi kan sitte en hel dag, på en benk i sola og dele viktige ting og litt sjokolade eller en kaffe…

Ladyen er en virvelvind, hun er kreativ og fargerik som regnbuen, hun er  vakker som en  solnedgang, både inni og utenpå. Og midt oppi alt er hun varm, empatisk, snill og jeg tror antagelig den beste mammaen jeg vet om, til sine to engler <3

Og hva gjør man når sånne fine adoptivsøstre har bursdag?? Jeg fat ut at jeg ærer henne best på samme måte som i fjor: Med sjiraff-drakten!! For sjiraff-drakten fikk jeg nemlig av HENNE et år til MIN bursdag. Og siden jeg tror hun trenger litt å smile av i dag, så gjentar jeg “suksessen” fra i fjor: 

 


 


 

 

 
 

 Kjære Ladyen, kjære søs!!

Gratulerer så masse med dagen i dag <3

Du er en av de vakreste jeg vet, og nå snakker jeg både om innsiden og utsiden. Jeg setter stor pris på vennskapet vårt, som du nok merker. Selv om det ikke blir SÅ ofte vi treffes, så vet jeg du er blitt en venn som er kommet for å bli. Det gir meg mye å dele noen timer med deg nå og da. Du ser ting på litt andre måter, slik som jeg også gjør. Å treffe noen som man kan kose seg så mye med, i voksen alder, er ikke alle forunt. Og flere ganger har du hjulpet meg, når ting ikke har vært så lett. Hjulpet med å få ting litt i perspektiv <3 Og du vet hva jeg snakker om 🙂  Du er best <3

Som du vet: 
Jeg har en søster fra barndommen av, som har blitt en av mine beste venner.

Men jammen traff jeg en venn også, her inne og siden på utsiden, som faktisk ble søsteren min.

Jeg er heldig jeg!

 

Masse bursdagslklemmer, søsklemmer, klemmeflatklemmer og  en ekstra varm klem med ønske om at ting er bra i dag <3 Det er ingen kake her, men det ER noe på vei i posten til deg 🙂 Sendt i går. Ta deg en krokodille i mens..;-)

 

                        

 

 

Kjenner du Lady August?

Har du truffet noen bloggvenner?

 

#bursdagsinnlegg #ladyaugust #bloggvenn 

22 kommentarer
    1. Jeg fikk kun gratulert henne på facebook i år, men jeg fikk i alle fall gratulert henne 😀 Hipp Hipp HURRA liksom 😀
      Jeg har kun møtt to bloggveninner, håper å møte flere <3 Men de to jeg har møtt er helt fantastiske 😀

    2. Gratulerer til Lady August med dagen 🎂 Jeg syntes nesten at dere ligner litt på hverandre jeg! Så koselig å adoptere en søster helt selv, det er jo helt topp… Den som kommer gjennom familien er det jo ikke alltid man kommer over ens med, men det gjør man oftes med en adoptivsøster <3

    3. For et herlig bursdagsinnlegg til adoptivsøsteren din. Den sjiraffdrakten er helt herlig! At dere passer sammen er jeg ikke i tvil om, dere har mange like interesser, selv om jeg aldri har møtt henne. Bare her på blogg, men hun er en herlig Lady. Gratulerer så mye med dagen til henne i dag. Klemmer <3

    4. Så herlig å finne en “sjelevenn” ja du er virkelig heldig..man trenger noen slike venner! Gratulerer til henne….og hun er jo ganske heldig hun også..som har deg!

    5. Gratulerer så mye :)) Jeg “kjenner” henne jo , og vet om deres “søsterforhold”..koselig :)) Skal inn å gratulere henne nå :)) Klem <3

    6. Hipp hurra og gratulerer med dagen til Lady August!💐 Herlig med en sånn adoptivsøster og god venn både innenfor og utenfor bloggen!💕

    7. Herlig å høre fra deg sprudlende Frodith, om en helt unik selvvalgt adoptivsøster. Gratulerer med dagen, sier jeg med et høyt HURRA i tillegg ! Gode venner er balsam !
      Ha en fin søndagskveld!

    8. Gratulerer emd Dagen. Lady er en livlig person med en kreativ hjerne som kan skape mye ut av lite. Musikk er viktig i hverdagen henens så har hun 2 hunder og passe på. Håper hun har en fin dag foran seg.

    9. Måtte smile her 🙂 Hadde dette vært i ”gamle dager” og du skulle sendt brev,, så hadde det nok blitt to brev og to konvolutter 🙂 Bedre bursdagsgave kan det vel ikke være mulig å få enn dette herlige innlegget fra en søster til en annen 🙂 Skiter i den adopteringa.. dere har funnet hverandre and that`s it 😀

    10. Jeg har bare en eneste bloggvenn, og det er deg 🙂 Som jeg treffer ofte, heldigvis! Lady August kjenner jeg bare av omtale, men det høres ut som ei trivelig jente.
      I dag lager jeg fiskekaker, og duften sprer seg i huset. Strikker litt på en julegave og tar livet med ro. I morgen braker det løs med en temmelig hektisk og stressende periode på jobben, og jeg trenger å lade opp litt, og å ha enkle middager ferdig i fryseren, før tornadoen starter.
      God søndag til deg 🙂
      Oslopaddesøndagsklem

    11. Tuuusen takk søs ! <3 <3 <3 Ohhh du er sååå snill, verdens beste søs som jeg setter sååå pris på skal du vite. Ikke mye er som en skravlings med deg 😀 Man kan treffe venner hvor som helst men få som man liksom kjenner før man kjenner dem og du er en slik person. Jeg følte jeg kjente deg før vi møttes, rare greier det der. Jeg er så superglad jeg fant deg <3 Og tuuusen takk igjen fineste søs! Stoooor godklæm <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg