En strålende lørdag :-)

Hei og hopp! Har du hatt en fin dag?


Jeg har hatt en strålende dag. Vært på kafe med venninnen min, kjøpt julegave til søsters og sendt bursdagsgave til SØS. Ikke noe er bedre. Samt kjøpt frogge-tog -overraskelser til alle som var med DER, for noen uker siden. Tida flyr fra meg..

Og jammen meg er jeg ikke ferdig med årets første ny-lagde kalender-gave til bloggen også 😉

Har du gjort noe koselig i dag? 🙂

 

#gaver #jul #hekling #kafe #lørdag #shopping #froggegaver #julegaver #kalendergave

15 kommentarer
    1. Flinke du.. utrolig hva du rekker over 🙂 Nå er jeg shaky og helt på etterskudd til neste ukes store happening på nye Stormen Konserthus i Bodø. Har massse tekst igjen som skal sitte.. 22 sanger.. pjuhhh… 😛

    2. Så koselig og spennende med frogge gave da..:-)) Lørdagen begynte veldig bra med en tur til butikken og bitte litt shopping.-)) Men etter hvert ble jeg uvel og kvalm.. måtte bare ligge for det meste på sofaen i hele går og var i seng kl. 21.30 . I dag er jeg i god form igjen- jippi 😀

    3. spisogspar: Uff, ja det var en lang dag. Glad jeg hadde fri. Blir nesten like lange dager på meg i ukene 😛 Men helga alltid fri 🙂 Kos deg da 🙂 Klem <3

    4. Mia: Ja, nå fikk jeg litt dilla igjen, for det går fort når jeg begynner 🙂 Jeg fikk også kjøpt noe lurt i dag 🙂 Og i morgen blir det kos på landet 🙂

    5. Så koselig! ja jeg har ikke gjort noe utenom det vanlige.. Så spennende med frogge gave.. 🙂

    6. Så nydelige de var 🙂 Og flott bilde av deg, fine deg 😀 Jeg har jobbehelg så måtte opp kl 05 og hjemme igjen til 16.30… en laaaaang dag 😀 Nå er det kosestund forran tv med barna og se på ” skal vi danse” :))

    7. En deilig dag på deg i dag da )) har hatt en fin dag eg også selv om det er trist å si adjø til søs( ringte ei venninne og vi gikk en lang og kjempefin tur sammen,koselig og fine bilder kommer etterhvert ))håper eg vinner dei grønne pulsvarmerane der da hi hi ,stilige

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg