Tro det eller ei! -Avsløringen

Du som var en tur innom meg i går, fikk kanskje med deg en liten historie, som kunne være en liten SKRØNE….eller rene skjære fakta..

Jeg påsto at jeg for mange år siden bodde jeg sammen med Cecilie Melvold (Nina Woxholtt) fra den norske politserien “Fox Grønland” som gikk på Tv for noen år siden. 

Jeg fortalte at jeg og hun bodde sammen med 2 stykker til i en liten 3 roms leilighet (2 på hvert rom), vasket klærne i badekaret i mangel på vaskemaskin, bakte brød annenhver dag,  og hadde et matbudsjett på 500 kr hver i måneden…

Så var det sant dette da??

Ja- det var det!! Jeg bodde sammen med henne når hun gikk første året på teaterhøyskolen. Og vi hadde gått på folkehøyskole sammen, året før. Det var første gang jeg bodde på egenhånd og det var et morsomt år i kollektiv, med mye rare påfunn. Jeg tok ex phil og jobbet på fritidsklubb, OG skrev noveller og dikt som jeg prøvde å få utgitt.

Så – litt sant kommer fra denne kanten innimellom også 😉

 

#trodetellerei #sannhet #fakta #løgn

 

 

32 kommentarer

Siste innlegg