Høstpus ;-)

 

Siden denne pusen er litt høst-aktig…
Siden jeg elsker speil-bilder, og synes dette er et av de kuleste speilbildene jeg har tatt..
Siden jeg er en mase-kråke i disse dager…
Siden det snart er Høstutstilling i “Galleri Frodith”..

Her er en liten påminnelse om at du fremdeles kan levere bilder til Galleridirektør Frodith. Fristen er ikke før i morgen kveld. Og har du ikke ANELSE hva jeg snakker om- her er invitasjonen:

 

Selve Høstutstillingen blir kanskje ikke før fredag -lørdag, jeg jobber som et hurtigtog om dagen og har liten tid til annet.. Men jeg sender ut invitasjon, så du får med deg åpningen og stemmingen 🙂

 

Liker du å ta bilder av speilinger?
Er ikke dette en fin speil-pus? 😉

 

#høst #høstutstillingen #konkurranse #bilder #foto #tegning #

21 kommentarer

Siste innlegg