Sjelens speil en tidlig torsdag morgen… ;-)

Jeg testet deg litt i dag tidlig, om du kunne klare å gjette hvilke følelser jeg prøvde å uttrykke. Kun ved å se på øynene mine. Så HER kommer svarene mine. Utifra det JEG mente å uttrykke 😉


1)  Denne skulle være: 


TRØTT… (for det skal jeg love at jeg var , når jeg satte i gang med dette 😉 )


 

2) Denne skulle forestille: 

LEI SEG… (den rare sveisen var kun for å få fram øynene best mulig.. 😉 ) 

 

3) Denne var ment som : 

SINT

 

4) Og her prøvde jeg virkelig å vise: 

REDD  (men jeg skjønner godt at jeg kan se forskremt eller forskrekket ut… )

 



5) Og til slutt var jeg :

BLID eller GLAD

Moro at så mange prøvde på denne , og mange hadde jo mye riktig også.

Liker du sånne små oppgaver? 🙂 

 

#nøtter #oppgaver #følelser #svar #ansiktsuttrykk #tolking 

15 kommentarer

Siste innlegg