Takk til alle <3

Etter å ha våknet kl 02:30, og ikke sovnet igjen etterpå….
Etter en dag med veldig mye å gjøre  og veldig krevende oppgaver…

 

…føler jeg meg ca SÅNN… 

Da er det godt med fine bloggvenner, som er innom og sier at jeg ER en trylle-kunstner.(les morgeninnlegget). Sånt blir man glad av altså. Armene blir LITT kortere og ringene under øynene LITT mindre av sånne god-ord.
Takk til dere <3


Innen morgendagen er jeg forhåpentligvis meg selv igjen 😉

Har du mye å gjøre om dagen?
Sover du godt om natten?

 

 

#søvn #krav #arbeid #sliten #

 

13 kommentarer
    1. Ting hoper seg opp i leiligheten, fremover har jeg dessverre mye tid til overs og da skal det meste på stell igjen. Men vet så godt at utfordringer kommer og krever sitt. Men til lørdag skal jeg unne meg noen timer i Oslo helt alene. Vil unne meg litt kultur de timene jeg er i Oslo, stikke ned på Aker brygge og spise god mat. Men mye skal skje før lørdagen kommer. Ha en fin dag.

    2. Du skriver så bra selv i en stressende hverdag! Du er en av de veldig få bloggene jeg må innom hver dag 😀 dagene mine er veldig stressende også, men jeg prøver å bruke bloggen til kvalitetstid og avslapping – det funker som oftest. Søvnen er opp og ned med masse mareritt, men jeg sover overalt og når som helst (helst en time mellom skoledag og hjemmestudier), så jeg klarer meg fint <3

    3. Så trasig med sånne dager!! Håper du snart kommer deg, og får en god natts søvn..jeg sover ikke godt om nettene jeg heller..men blir nok nok timer for meg uansett..så jeg skal nok ikke klage..men det var veldig slitsomt og vanskelig når jeg jobbet..så jeg har full medfølelse med deg! Natta klem fra meg!

    4. Føler med deg. Det der med søvn er så viktig. Jeg hadde noen dager før helga som var helt ille. Svart måne i går, så det er kanskje derfor eller. Nå går det mot nymåne og du skal se søvnen kommer så fint tilbake. God nattaklem til deg 🙂

    5. Litt hektiske dager akkurat nå fordi vi skal hjelpe yngstedatteren med møbelhenting og kjøp denne uken. Hun og kjæresten har kjøpt leilighet og flytter inn neste uke. Da er det mange ting som må ordnes og være klar til innflytting. Og så kommer det selvsagt noen møter på jobben igjen….sau og et tegn-til -tale kurs neste uke. Heldigvis sover jeg godt, men jeg kommer meg alltid litt for seint i seng…. Du må ikke gi så mye av deg selv at du sliter deg helt ut, så jeg håper natten og morgendagen blir bedre enn denne har vært. Klemmer <3

    6. det høres ut som att du trenger en riktig god natt søvn iallefall,jeg som går hjemme hver dag har nok ikke lov å klage hi hi for mine dager er fylt med bare det jeg selv vil hver dag hele tiden )

    7. Håper du får sove godt i natt og er i bedre form i morra. Stress er ikke bra for oss som sliter med stoffskiftet, ingen god kombo det, så pust dypt og ta vare på deg selv♡

    8. Noen ganger har man altfor mye å tenke på, og sover altfor lite……. jeg er sånn til tider, men akkurat nå er alt bra ! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg