Hamster-løp…

Noen ganger føles hverdagen litt som å være en hamster i et løpe-hjul….


Man løper og løper, og innimellom bare fortere og fortere… Og man kommer egentlig ikke noe særlig videre.. Man står på samme stedet liksom… Men man må bare fortsette å løpe…. for det er det som kreves…  

Når hjulet begynner å gå fortere og fortere, så skulle man tro at man ble fryktelig sprek da… At man får DE musklene, blir slank som en lilje og snart kan regnes blant de som KAN dette liksom… Men NEIDA…man blir bare veldig veldig sliten i føttene…de blir store og tunge… hamster-kinnene er der like fullt og hodet føles som det er LITT kjørt gjennom et hamsterhjul det også… Helt på egenhånd….

Men slutter man å løpe…så snubler man… 

Så det er bare å løpe på en stund til… Og når man endelig begynner å få inn en god løpeteknikk…. vel…da er det nok ikke så ille å være hamster lenger… Det gjelder bare å lære seg teknikken…

Sånn er det å være Frodith om dagen, men det går seg til, om ikke lenge. Jeg begynner å få teknikken 😉 

 

(Dette skrev jeg i fjor omtrent på denne tiden… Denne uken har jeg kjent mye på det samme…Og begynner å lure på om man KAN lære seg tekniikken.. Vel, nå har jeg noen litt roligere uker 🙂 )

 

 

Føler du at hverdagen og livet går litt for fort noen ganger?

 

 

#rotterace #hamsterløp #hamster #hverdag 

7 kommentarer
    1. Ingen god følelse å bare løpe og føle at det ikke er til noen nytte. Det blir en bare sliten av. Bra at uka som kommer ser bedre ut. Viktig å kunne kjenne på godfølelsen også ikke bare stresset. God søndag og god ny uke:)

    2. Uff, det der hørtes ikke godt ut. Men jeg løper i et sånt hjul stadig vekk jeg også, med blodsmak i munnen. Vi kommer nok inn i det kanskje??? Klem til deg fra meg 🙂

    3. det er nok stor forskjell på om dagene går fort på fritiden eller på jobben,noen ganger kunne nok tiden ha stoppet opp litt,og andre dager hadde jeg sett att dagene fløy litt fortere forbi )

    4. Er nok riktig det..kommer man inn i rytmen, den gode rytmen..ja da er livet ganske ok å leve…Ha en god ny uke til uken..uten alt for mange ensformig runder i hamsterhjulet! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg