Tilbakeblikk :-)

Litt artig å se hva man skrev om på bloggen for NØYAKTIG et år siden… 8. november 2015.

Og det var dette bildet som ble lagt ut, etter en challenge-me liste:

Det fineste treet var oppgaven

 

Samme dag, 8. november i 2014, var det dette paret som fanget min interesse. Og jeg SNIK-fotograferte den vare og skjønne kjærligheten mellom et litt eldre par


Hva hadde du på din blogg for NØYAKTIG et år siden? Eller to år siden? 🙂

 

 

#år #tilbakeblikk #hverdager #natur #kjærlighet #svarthvitt #foto

8 kommentarer
    1. Begge minnene dine hadde fine motoiver, men det fra i fjor var fantastisk. Det treet – helt magisk.
      Måtte inn å se hva jeg var opptatt av på denne dagen sist året, interessant å se – for jeg så en slags utvikling av det jeg holder på med, mens noe også var likt.

    2. Så moro å se! Jeg hadde nok noe jeg også, men jeg slettet alt rundt nyttår og bestemte meg for å starte igjen i august. Men dette er et bra tips til neste år for meg – hvis jeg for en gangs skyld klarer å holde på så lenge.

    3. Så flott!! ja det skal jeg jammen se etter..hva jeg hadde for et år siden..hihihi..

    4. Morsomt…. og jeg måtte selvfølgelig sjekke. På denne datoen i 2015 skrev jeg om ei gammal forfallen seter…….. og i 2014 skrev jeg om flom og oversvømmelse i nedre Buskerud…….. dette var gøy! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg