Gode tider på sofafronten… ;-)

Nå kan det vel diskuteres hvor sunt dette sofalivet er… Men jeg skal love at søkket i sofaen er DYPT om dagen… Her sittes og ligges det en hel masse om dagen… Jeg slapper av, eller prøver i det minste.. Strikker, hekler, blogger,spiser sjokolade og andre ulovligheter,  prater med Hr Frodith OG ser samtidig serier på dvd.. Og nå er det gode tider på serie-fronten. 


Så etter å ha sett Mentalisten-serien for 4. gang, Blacklist for 4. gang og NCIS for 5. gang, MINST, så dukket de PLUTSELIG opp, disse vi har ventet på: 

 

 

Ser du mye på serier? 
Sitter du dypt i sofaen nå om dagen? 😉

 

 

#dvd #avslapning #vikings #sofasliting #tv #fritid #serier #tvserier #sjokolade

 

 

37 kommentarer
    1. Jeg er veldig glad i serier for å slappe av, så dem jeg stadig kommer tilbake til for å bare ‘god-se’ på, er Modern Family og The Big Bang Theory, pluss jeg kjenner jeg må se My name is Earl og That 70s show om igjen snart også+Friends:D Feel good serier jeg alltid kommer tilbake til:)

    2. margarites: Travelt på deg også ikke sant ? Men kvelden MÅ jeg sitte i sofaen…hvis ikke hadde jeg ikke hatt særlig futt på dagtid 😀 Klemmer <3

    3. Karoline Marie Hjertaas: Her er det veldig mye sofa, når jeg ikke er i FULL fart på jobb. Tegnspråk 8 timer om dagen som er moro, og ellers en masse nye oppgaver som jeg ikke liker. Det krever litt sofapleie på kvelden :-D.

    4. Du har garantert godt av slike dager og kvelder , du er nå som oftest travel….
      Jeg ser en del på kanal TLC, og på farmen her hjemme. Eneste serien jeg følger med på…
      Sofakroken er min nattestider, har fri til mandag natt, men kroken er opptatt nå om dagene, noen har tatt inn op mamma hotell…..:)

    5. Sofaen er godt brukt her i huset også. Enten det er for å spise frokost, middag, eller for å slappe av foran TV. Vi følger med på serier som Farmen og Skal vi danse, mens det går mye i Kjære mamma når det ikke er noe på direkten. Ha en fin helg <3

    6. Ja, jeg så sesong 6 er ute nå på CDON slik at vi kan reserve den 😀 Tenkte jeg skulle det, men så kan jeg nesten ikke ta meg råd nå før jul ;o Så da venter jeg heller ;P Men har litt av sesong 5 igjen, også har jeg jo sesong 2 av The outlander ;D

    7. Jeg har ikke sittet mye i sofaen i det siste. Men fra nå skal jeg gjøre det en stund. Her i huset har vi feiret dobbel 27 års dag, så det har vært litt forberedelse med kakebaking til det. Og begge to måtte jo få den kaken de ønsket mest + en til…..for sikkerhets skyld. Jeg laget bunnen til daimkake onsdag kveld..så seint at jeg ikke rakk å lage isen oppå. Dermed måtte jeg ta det før jeg skulle på jobb i går til kl 7.30, så var det jobb, hjem til middag og ut igjen til kurs fra 17.00-20.00. Så laget jeg fransk sjokoladekake og marsipankake når jeg kom hjem. Jegvar så trøtt når jeg la meg ved midnatt at jeg ikke husker at jeg traff puten en gang. Og så hjelper vi yngstejenten å flytte, og i morgen må vi en runde i den forbindelsen. Men så blir det rolig fremover etterpå.
      DVD’er ser jeg lite på, ei heller serier på TV. Har det med å sovne…. Men resten av kvelden skal jeg bare sløve på sofaen. Klemmer <3

    8. Moving On: Det er altså serien, Vikings, jeg mener. Er ikke noe morsomt i den, historisk og mye grusomheter, dvd-serie. Mulig du tenker på noe annet ? 🙂 Uff, ekle drømmer da, jeg husker jo ikke EN drøm jeg 😀 Ha en fin kveld du også <3 klemmer til deg <3

    9. annebe: Vikings er også spennende, bra , MEN fæl også 😛 Ha en fin kveld du også 🙂 Jeg koser meg i sofaen nå, nettopp kommet hjem 🙂 Klemmer <3

    10. Tror du trenger å slappe av etter tøffe jobbeperioder..man MÅ faktisk hente seg inn noen ganger..om man MÅ spise sjokolade vet jeg ikke…hehe..
      Mer glad i underholdning på tv jeg , men har sett noen serier også, nå sist Narcos. Den var veldig bra..men fæl også.. Ha en trivelig kveld <3

    11. Det er “Farmen” og “Jakten på kjærligheten” vi har sett mest på her i huset, – blir lite filmer. Ellers er det gøy å se på “Ikke gjør dette hjemme” og AFV. Blir også mye titting på iPaden og da helst blogger og nyheter. Det blir nok endel sofasitting av sånt, men jeg tar også med meg iPaden ut på tur og leter etter pokemons når jeg har anledning.😊

    12. Sjelden jeg ser serier. Det blir mest farmen, litt nyheter og Frikjent faktisk. Blir vel forball i kveld og strikking. Sofaen hadde ikke vært det samme uten strikketøyet!

    13. Sender gode tanker inn i sofakroken 🙂 For å si det sånn,, så nekter jeg å lære remoten,, så jeg sitter på stolkanten til madammen og ser på det hun klikker frem 🙂 Når jeg ikke er på pc da 😛

    14. Åååh vikingane er så kult. Såg på det på avdelingen , lo så jeg grein av noen av kommentarene. Aner ikke om det var fordi jeg uber overtrøtt eller om det fakisk var morro.. men lo godt fordi..:)
      Her brukes også mye tid på et mykere underlag , men det må til av og til.. alle må til landing noengang. Så kos deg med serier, sjokolade,hrFrodith og det som er:)
      Her nytes serien -The vampires diaries- den blir sett på så mye at jeg nå for 3natta på rad, drømmer at jeg er med i serien og er skikkelig med i dramaet som skjer!! Haha nesten litt ille!!:p
      Ha en fin dag videre snuppa!!
      Good klem til deg.

    15. Dype søkk her om dagen også og den deilige nissesjokoladen jeg hadde sikret til strømpene øker forhåpentligvis min forbrenning, men nå er det tomt og den må nok gjemmes bedre unna ved neste innkjøp. Venter man for lenge går butikkene fri for sorten, og da blir det styr å få tak i og det er tradisjon. Men har nå fått sett ferdig “Skam” så langt det er laget og nå i dag skal jeg få litt aktivitet.

    16. Så deilig å kunne slappe av og kose seg også! Det har du jo fortjent! så kos deg med godteri og serier…jeg ser lite serier..bare disse vanlig på tv..

    17. gostolen er i bruk her men ikke sofaen hi hi ,men jeg unner deg denne roen og kosen ,tror du trenger det.
      Serier følger jeg ikke så veldig mye på,men titter litt på frikjent som går nå om dagen )

    18. Hehehehehe
      Jeg følger Game of Thrones og venter på sesong 7!!!! 🙂
      Jeg anbefaler deg en serie på 2 sesonger………….. FARGO. Megabra – spesielt andre sesong. Spenning og humor…………. basert på en sann historie………….
      Mye bra å se 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg