Ut i fri luft eller Utifriluft? ;-)

(Jeg er syk, under dyna-men vil at alle skal huske på hvem som har bursdag i dag. Så her kommer bursdagsinnlegget jeg skrev i fjor, for disse ordene sier det best uansett :-))

Jo, du skjønner det er omtrent samme sak det… Utifriluft er nemlig alltid ute i friluft. Hun er selveste huldra spør du meg, eller en skogens datter i det minste. 


 

Hun elsker skogen, er alltid å finne på tur og tar de vakreste bilder mens hun er der. Hun lager bål, koker kaffe, spiser pølser og bare NYTER det å være i ett med naturen. Og da er man vel skogens datter er man ikke? 


 

Utifriluft eller Margrethe som noen kjenner henne som er født i Sandefjord, men bor i Larvik. Hun har en datter og en sønn, som er ganske så voksne blitt. Og hun har en hund som heter Kira. Hun jobber som regnskapsfører, liker å farte rundt i Norge på tur, er glad i romantiske filmer, favorittfargen er rød og hobbyen blant annet er trening, lage smykker, skogsturer og foto.

Men mest av alt er Margrethe en herlig dame. Hun virker uhøytidelig, lun, snill og god. Når det blåser litt storm i hverdagen, og høstmonsteret har fått litt tak i foten på noen og enhver,  bestemmer Margrethe seg for at livet SKAL være godt og da blir det SÅNN. Hun har et positivt syn på livet, og dveler ikke for mye med triste tanker. Hun er stadig på farten med kameraet sitt og fanger på linsen det hun ser som verdifullt i livet. Hun har klart å få et nært forhold til mange her inne i blogg-blokka virker det som, med sin litt stille og beskjedne men varme og lune framferd. 

Jeg er veldig glad for å ha fått en titt inn i blogg-leiligheten til Utifriluft, for man FÅR noe når man kommer dit..Det er ikke kaffe og kaker nødvendigvis på bloggen, men hun serverer energi. Og DET er noe man ikke får overalt <3

Og i dag har denne fine damen bursdag. Huldra vår!

Kjære Margrethe

Gratulerer så masse med dagen 🙂 

Jeg er så glad for at du har blitt en av mine gode bloggvenner her inne. For som jeg sier over her, du GIR noe 🙂 

Håpe du får en nydelig dag , uansett hvordan du velger å feire den.

Her kommer en liten kakebit så klart,og så håper jeg du overlever en repost, da Frodithen ligger syk i senga. Du er best, og jeg håper vi møtes en gang <3

Gode bursdagsklemmer <3

 
 

Kjenner du Utifriluft?

Har du hatt bursdag på blogg?

#bursdagsinnlegg #bursdag #gratulerer #utifriluft

17 kommentarer

Siste innlegg