Noen som ikke har fått kake?? (bursdags-snoke-innlegg) ;-)


 

Ja, det kan du få….

Alle her inne vet at jeg ikke er noen “Master-chef” eller har vunnet ” Kake-krigen” eller noe i den gata der…Jeg kan knapt lage særlig vellykket mat bare til meg og samboeren… MEN…alle vet også at jeg er en skikkelig “Bakemester- Harepus” når det kommer til Cyber-kaker!!

 

Jeg kan bake ALT her inne nemlig. Og ganske så fine kaker om jeg må få si det selv… Hva de smaker, vet bare de som får dem…OG de blir som oftest utdelt på bursdager…

Vel, så om du har en bursdag jeg ikke vet om…så har du sjansen nå til å fortelle meg det…Og litt andre småting jeg TRENGER å vite her hos meg 😉

Og siden jeg er litt grei får du vite litt om MEG først…

Og så DEG….

Så da er spørsmålene mine til deg:

1) Når har du bursdag? Dato…

2) Hvar jobber du med/studerer/driver med til daglig?

3)Hvor liker du å reise?

4)Hvordan type filmer liker du?

5)Hva er favorittfargen din?

6) Hva er hobbyen(e) dine?

 

 

#bursdager #snoking #informasjon

22 kommentarer
    1. Jeg fikk verdens beste Cyber-kake på bursdagen min iår.💕 Jeg er jo bonde da, men etter jul er jeg ansatt som landbruksregnskapsfører fram til mai/juni (ekstrahjelp). Deretter skal jeg ikke jobbe der igjen før neste jan.-mai.

    2. Artig å få vite litt ekstra om folk 🙂 Visste du var lærer, og visste du kunne tegnspråk, men visste ikke du var lærer for døve! Har ei gammel venninne som er tolk, søsteren hennes er døv så det falt henne ganske naturlig å bli tolk 🙂 Hun lærte meg noen grise-ord på vgs, hihi
      1) 29 juni (86-modell)
      2) Forsøker å komme meg tilbake til hverdagen, aka for tiden arbeidsledig 🙂
      3) Borte bra hjemme best 🙂
      4) Grøss, sci-fi, fantasy ect.
      5) Rød, eller kanskje lilla? Mye sort siden det er enkelt, men det er jo egentlig ikke en farge. Vanskelig 😀
      6) Brodering, hekling og andre lagerier. Sist men ikke minst gaming (for det meste mmorpg og fps)
      Ha en kjempefin kveld! <3

    3. Tror jeg har svart på dette før..:-) Du er jo så flink!! å huske på alle!! Har du mine data?

    4. Jeg har bursdag 15. oktober, og studerer tegnspråk- og tolk på NTNU (men det visste du jo). Dessverre har ikke jeg reist så masse i livet mitt, men jeg ønsker å reise til utlandet. Har vært i noen land, og vil gjerne tilbake til Spania og Polen. Også er det alltid moro å være ute på fjelltur da – Norgesreise står ganske høyt på lista over neste sommers reiseønsker.
      Jeg liker vel best romantiske komedier tror jeg – typisk jente, noe som ikke alltid er så moro for min kjære. Min favorittfarge er uten tvil rosa, og hobbyene mine er vel blogg, foto og trening!
      Koselig innlegg <3

    5. Det er en fryktelig dyr måned 😛 Har en tante som har bursdag dagen etter brødrene og tantebarnet mitt liksom. Og et søskenbarn i slutten av den måneden. Og en inngift tante midt i måneden. Og en svoger, far til dette tantebarnet mitt, som har bursdag på samme dag som søskenbarnet mitt i slutten av måneden. I tillegg har jeg et søskenbarn til som har bursdag i midten av måneden, og enda en svåger sånn ca. midt i. Det var de jeg husker i farten ja 😛 ha ha

    6. 3 år i mellom oss- hu er eldst, så det er vel strengt talt jeg som har bursdag på samme dag som henne 😉
      I tillegg har jeg to brødre, som har bursdag på samme dag, men de er det 16 år i mellom. I tillegg greide lillesøsteren min, som selv har bursdag 3 dager etter disse to, å klekke ut sin yngste på samme dag som brødrene våre! Hva er oddsa liksom? 😛 ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg