Jeg DIGGER deg!! :-D

 

Ja…faktisk så mye at jeg står her og spretter i glede 🙂

Jeg måtte bare en tur innom for å si at jeg er så glad for å ha deg som leser ! At du klarer å sette deg inn i mine rare tankespinn som det jeg la ut i dag tidlig: om å være et klesplagg f eks, og at du selv lager morsomme og forklarende kommentarer til hvorfor du følte deg som akkurat DET klesplagget. 

Ikke alle har fantasi eller GIDDER å tulle med sånt. Jeg elsker det! Og det er ikke for ingenting jeg har en hel kategori som heter “Hvis jeg var en…”. Og når responsen er såpass bra, og du faktisk forklarer meg hvorfor du hadde vært en flott kofte, en hatt som føyk avgårde med vinden eller en one-piece…vel da må jeg bare si: 
 

Jeg digger deg!! <3
Takk til alle som gidder å være med på fjaset mitt.
Jeg ler godt, og ser dere for meg som kofter, bukser, hatter og luer.
Eller som en Fiat eller 2CV, hvis det er BIL som er temaet en dag 😉 

Ha en strålende kveld videre <3

 

#glede #takk #samspill #kommunikasjon

28 kommentarer

Siste innlegg