Tro det eller ei!- Avsløringen

I går fikk du innblikk HER i det som KUNNE være en skikkelig røverhistorie her hos meg… ELLER det kunne være rene skjære fakta. Det er jo alltid opp til deg å gjette først her, i denne litt rare kategorien hos meg.. 
Og fortellingen gikk jo sånn: 


 

“Det har seg nemlig sånn at jeg laget en film en gang, som Tom Mathisen var med i. Ja, altså DEN Tom Mathisen, som er på bildet under, til venstre.. Han som spilte med Herodes Falsk og Jahn Teigen i Prima Vera. Humorist og sanger.
Det er vel en 20 års tid siden filmen ble laget. Filmen var ikke LANG, og den ble ikke akkurat “verdenskjent”…men likevel…”

 

Så var det SANT dette da?? Eller løy jeg så det rant av meg??

 

Vel…Dette var faktisk sant!

Det var i forbindelse med utdrikningslaget til bestis.( bilde over fra nåtid)
Hun var jo gravid den gangen på 90-tallet), og det var viktig for meg å kunne lage et morsomt utdrikningslag selv om hun var gravid og ikke skulle drikke. 
Så jeg og en annen venninne fartet hit og dit, til Bestis sine gamle og nye kjente, og intervjuet og laget reportasjer, hvor de sa hyggelige ting om henne. En veldig så koselig liten film. 
I forbindelse med denne filmen, gikk Tom Mathisen med på lage en liten del (han kjente en tidligere venn av meg), hvor han LOT SOM han hadde møtt henne i et litt fuktig lag en gang 😉

Så …jeg lyver ikke BARE. Bare noen ganger  😀

 

#trodetellerei #løgn #sannhet #fakta

 

 

 

29 kommentarer

Siste innlegg